תביעת ההשתקה על סך מיליון שקל שהגיש נגד "גלי ישראל" רביב דרוקר

בכתב הגנה שהגישו תחנות הרדיו גלי ישראל ורדיו דרום במענה לתביעה של רביב דרוקר נגדם טוענות התחנות כי אינן מוכנות לקבל את התכתיבים שמבקש רביב דרוקר ליצוק; ומכנים את תביעת דרוקר "ניסיון פסול ונפסד לגדוע את הזכות הבסיסית לחופש ביטוי והבעה של הנתבעים".

רדיו "גלי ישראל" ורדיו "דרום" מקבוצת ישראל המונה 6 תחנות (רדיו דרום, רדיו גלי ישראל, רדיו תל אביב, רדיום חיפה ורדיו 101.5F, ורדיו צפון), הגישו את כתב ההגנה לתביעת ההשתקה על סך מיליון שקל שהגיש נגדם רביב דרוקר, ולא נותרו חייבים: "דרוקר שם לעצמו למטרה להשתיק את מי שמזוהים עם הצד הליברלי יותר של המפה הפוליטית.

בכתב הגנה שהגישו תחנות הרדיו גלי ישראל ורדיו דרום במענה לתביעה של רביב דרוקר נגדם טוענות התחנות כי אינן מוכנות לקבל את התכתיבים שמבקש רביב דרוקר ליצוק; ומכנים את תביעת דרוקר "ניסיון פסול ונפסד לגדוע את הזכות הבסיסית לחופש ביטוי והבעה של הנתבעים".

כזכור בתביעתו התקדימית הכוללת סכום תביעה אסטרונומי בגובה מיליון ש"ח, טען רביב דרוקר כי שדרני התחנה הפובליציסטים נועם פתחי ויותם זמרי הוציאו את דיבתו, כאשר התייחסו במסגרת ראיון עיתונאי שערכו עם ח"כ יואב קיש לדברים שאמר האחרון על דרוקר. כך, בתגובה לטענת קיש כי דרוקר מחזיק במידע מביך על שר הביטחון בני גנץ אותו יפרסם רק אם גנץ יצטרף לממשלה עם ח"כ בנימין נתניהו.

שדרני התחנה מסגרו את דברי קיש שעוד הדגיש שמדובר פה ב"הקש בגנץ".והשדרנים מיסגרו את דברי קיש ״מאפיה ״נזכיר כי דרוקר עצמו העיד כי "לפני בחירות אפריל 2019 הועברו אליי הקלטות, שהיו יכולות להביך את בני גנץ", ובהמשך מה שניתן להבינו כאיום מרומז, כ"אקדח המונח על השולחן לעת מצוא", אם יפעל גנץ בדרך שאינה הולמת וראויה בעיני מסקריו".

בכתב ההגנה החריף שהוגש באמצעות עוה"ד שלומי וינברג וניצן גורן, הבהירו תחנות הרדיו, כי הפרשנות שנתנו השדרנים לדבריו של ח"כ יואב קיש היא גם הפרשנות השגורה בקרב מרבית הציבור, והוסיפה אסמכתאות רבות המלמדות על כך. עוד הדגישו התחנות בכתב ההגנה כי "דרוקר שם לעצמו למטרה להשתיק את מי שמזוהים עם הצד הימני-ליברלי יותר של המפה הפוליטית, ולפגוע בחופש הביטוי של מי שאינם מזוהים עם תפיסת עולמו הפוליטית הקיצונית. זוהי דוגמא מובהקת לשימוש לרעה בהליכי משפט, וניסיון להפוך את בית המשפט הנכבד ל'כלי משחק" בשיח הפוליטי'" לבסוף הוסיפו תחנות הרדיו כי הן "מצפות משופטת בית-משפט השלום בתל-אביב הדנה בתיק, השופטת הבכירה דורית קוברסקי, לומר באופן ברור כי לא תיתן ידה לכך".

גלי ישראל משמיעה לעיתים קרובות דעות אחרות וקולות אחרים ממה ששאר תקשורת המיינסטרים בישראל משמיעה ונראה שיש מי שלא נוח לו עם זה. אין לנו כוונה להתקפל לנוכח ניסיונות ההשתקה האלה ונמשיך לומר את דברינו באופן ברור ונוקב. נמסר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *