תושב הקריות סחט רופא שיניים מאזור חיפה במאות אלפי ₪

המשטרה עצרה תושב הקריות בחשד שסחט לאורך עשור רופא שיניים מאזור חיפה במאות אלפי ₪

בהתאם לצמצום צו אסור פרסום, ניתן לפרסם כעת כי היחידה המרכזית ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה הצליחה לאסוף ראיות ולעצור תושב הקריות כבן 60, בחשד שסחט רופא שיניים מאזור חיפה במהלך עשר שנים תמורת "שמירה על הקליניקה", במאות אלפי ש"ח.

ראשיתה של הפרשה לפני מספר שבועות עם קבלת תלונה במשטרה מהקורבן ( שפרטיו אסורים בפרסום עפ"י החלטת שופט ), אשר ציין כי מדי חודש נדרש לשלם אלפי ₪ לתושב הקריות בתמורה לזה שהסוחט לא ייפגע בו, בבני משפחתו וברכושו. עוד ציין, כי מדובר בסחיטה לאורך כעשור המגיעה לסכומי תשלום של מעל 700,000 ₪ ועד כה חשש להתלונן וכעת אזר אומץ לעשות כן.

כאמור, היחידה המרכזית הפעילה אמצעים שונים על מנת לאסוף את הראיות הנדרשות, עד השלב בו ניתן לעצור את החשוד עם הממצאים הדרושים לחקירה לשם גיבוש כתב אישום ע"י הפרקליטות.

להדגיש, כי עפ"י החלטת שופט חל איסור לפרסם כל פרט העלול להביא לזיהוי הקורבן (החלטה תועבר מיד ע"י דובר הפרקליטות).

משטרת ישראל רואה בחומרה התנהגות בריונית המסכנת את שלום הציבור ופוגעת בתחושת הבטחון ותפעל עם כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לחשוף, לעצור ולכלוא אחרי סורג ובריח כל מי שינסה לאיים ולפגוע. בנוסף מדגישים כי אין לשתף פעולה עם גורמים עבריינים ויש להגיש תלונה ללא כל דחיה או היסוס .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *