תיכנן רצח עסקנים ושלח אנשים שיגזזו את זקנו של פרוש

הבוקר הותר לפרסום כי ימ"ר ירושלים עצרו אדם ששילם אלפי שקלים לצעירים שבתמורה לכסף תקפו מספר רבנים וגזזו לחלקם את הזקן

הבוקר הותר לפרסום כי ימ"ר ירושלים עצרו אדם ששילם אלפי שקלים לצעירים שבתמורה לכסף תקפו מספר רבנים וגזזו לחלקם את הזקן.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בתקופה האחרונה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, השבוע עצרו בלשי המשטרה שני חשודים, בחשד למעורבותם באירועי אלימות שכללו גזיזת זקנים לרב ונבחר ציבור בחודשים האחרונים בירושלים.

החשוד הראשון, תושב צפת (18), נעצר בראשית השבוע בחשד שבשני מקרים שונים תקף וגזז את זקניהם של רב ונבחר ציבור. מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש עד לתאריך 23.12.2021.

החשוד השני, תושב ירושלים בשנות הארבעים לחייו, נעצר אמש בחשד למעורבותו בשני האירועים. בשעה זו מובא החשוד להארכת מעצרו בבימ"ש השלום בירושלים.

כמו כן, במסגרת החקירה במשטרה, נבדקים חשדות למעורבותם של שני החשודים שנעצרו באירועים נוספים והחקירה נמשכת

הצעירים תקפו את ח"כ פרוש וניסו לגזוז לו את הזקן. החשוד בפרשה שלח מכתבי איומים ברצח לרבנים שהורו להתחסן נגד קורונה ושלח צעיר שבתמורה לתשלום חילל את קברו של הרב שטיינמן זצ"ל.

אם לא די בכך, החשוד שלח אדם לנסות לפגוע ברב אדלשטיין. החשוד ניסה להוציא לפועל מספר מעשי רצח שנמנעו בעקבות מעצרו ברגע האחרון.

העצור משה אירם, חשוד בעבירות של ניסיון שידול לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע תקיפה וחבלה ע"י שניים תקיפת עובד ציבור והיזק לרכוש.

החשוד המרכזי שהוא דמות תמהונית מוכרת האמין לדעתו שלפי הוראת הרמב"ם חובה לרצוח מי שפועל לא לפי התורה כפי שהיא נראית לו ולכן תכנן שורה של מעשי רצח כלפי דמויות מוכרות.

הוא תיכנן לרצוח מספר גורמים ועסקנים, תוכנית ב' היתה לרצוח רבנים, התוכנית סוכלה בעקבות מעצר החשוד שהוביל לגילוי הדברים.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *