תיעוד בלעדי: גפני על רון קובי – "אנחנו שמחים שהוא הולך הביתה"

יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני, השתתף הערב (שלישי) בכינוס פולטי של דגל התורה בטבריה, שם התיייחס להחלטת חברי העייריה שלא לאשר את תקציב עיריית טבריה ובכך לשלוח את העיריה לועדה קרואה. צפו


יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני, השתתף הערב (שלישי) בכינוס פולטי של דגל התורה בטבריה, שם התיייחס להחלטת חברי העייריה שלא לאשר את תקציב עיריית טבריה ובכך לשלוח את העיריה לועדה קרואה.

באירוע השתתפו חברי המעוצה מטבריה וראש העיר לשעבר יוסי בן דוד.

גפני פתח ואמר כי בכל הארץ שמחים שרון קובי הולך הביתה. גפני הדגיש כי "קובי רצה לקעקע כל דבר שבקדושה". וכי "בעזרת ה' הוא ילך הביתה". גפני אמר עוד כי "אמנם נתנו לו עוד קצת כמה ימים לשימוע – אבל בסופו של דבר הוא ילך הביתה".

בהודעה רשמית שיצאה הבוקר על ידי הממונה על מחוז הצפון במשרד הפנים, בועז יוסף, נמסר לחברי המועצה בטבריה כי השימוע שתוכנן ליום ראשון הקרוב במשרד הפנים, נדחה למועד לא ידוע.

ביום שני בשבוע הבא בשעה, 11:30, יתקיים דיון בבג"צ בענין העתירה של ראש העיר רון קובי בעניין השימוע אליו הוא זומן על ידי משרד הפנים.

מדובר בשלושה שופטים בכירים שידונו בעתירה של קובי: הנשיאה, יועהמ״ש לשעבר, ויו״ר וועדת הבחירות האחרונות.

ההודעה שיצאה: "בשל צו הביניים של בית המשפט, מועד השימוע שנקבע ליום ראשון הקרוב נדחה".

כזכור, אמש, ראש עיריית דימונה וסגן יו"ר השלטון המקומי, בני ביטון, יצא נגד ראש עיריית טבריה רון קובי וטען: "הוא עושה לנו נזק תדמיתי". ביטון שלח מכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו וליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובו דרישה לעצור את התבטאויותיו של קובי נגד עובדי משרד הפנים והשר אריה דרעי. ראש עיריית דימונה קרא לקבל החלטה בדבר ניהול שיח אלים ברשתות החברתיות כלפי עובד ציבור.

רון קובי הגיב מאוחר יותר על מכתב ר"ע דימונה וכתב: "ראש עיריית דימונה באמת כדאי שלא תתערב בעיניינים לא לך! זה אריה דרעי השר המושחת שעכשיו מתחנן לראשי ערים שיכתבו נגד רון קובי לקראת הבג״צ. מצחיק אבל הם כולם פחדנים".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *