תיעוד ברשת: המחבל רץ אחרי הפיגוע ברחובות רמת אלחנן

מתיעוד שמתפרסם ברשת נראה המחבל פותח בריצה מגשר גבעת שמואל לכיוון שכונת רמת אלחנן בבני ברק

מתיעוד שמתפרסם ברשת נראה המחבל פותח בריצה מגשר גבעת שמואל לכיוון שכונת רמת אלחנן בבני ברק.

בימ"ש השלום בת"א הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי חקירת מקרה התקיפה בבני ברק הבוקר וכל פרט העלול לזהות חשודים, למעט תמונות.


מאות שוטרים יס"מ בלשים מימ"ר ת"א חוקרי שב"כ וכל הפיקוד של מחוז תל אביב הגיעו לחיפושים אחרי המחבל שביצע את הפיגוע הבוקר בגשר של רמת אלחנן.

תיאור המחבל לבש חולצה אפורה קצרה, תיק, סנדלים / כפכפים שחורים ראש מגולח, עם זקן.

יש להגביר עירנות בעיקר סמוך למוסדות החינוך.

בשעה 05:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון, על גבר שהותקף ונפצע כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 47 במצב בינוני, בהכרה, עם פציעות חודרות.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הפצוע הרב יצחק דאן בן גילה פיבי אשר משמש כר”מ בישיבת ‘שערי תשובה וחיים’ אשר נמצאת בסמוך למקום האירוע.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: הבוקר פונה למרכז לרפואה דחופה בשיבא פצוע בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפגיעת ראש. מצבו מוגדר קשה אך יציב. הפצוע בהכרה.

חובש רפואת חרום במד”א שימי זילברשלג ופארמדיק מד”א אלחנן אלון, סיפרו:”ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *