תיעוד דרמטי: הרקטה התפוצצה מטרים ספורים ליד הפוסק החרדי המפורסם

הגאון הרב אשר וייס, מגדולי הפוסקים החרדיים, מסר היום שיעור בישיבת ההסדר בשדרות – ואז שוגר מטח רקטות לעבר העיר. אחת מהן התפוצצה במרחק של עשרות מטרים מהשיעור

הירי לשדרות תפס היום את ‏הגאון הרב אשר וייס, מגדולי הפוסקים החרדיים, בזמן שמסר את שיעורו הקבוע בישיבת ההסדר בעיר.

תיעוד שפרסם לפני זמן קצר תושב שדרות והכתב לענייני צבא וביטחון של קול ברמה מנדי ריזל מראה כיצד בעיצומו של השיעור משוגר מטח כבד לעיר והפיצוצים נשמעים היטב.


הרב עצר השיעור ושאל האם המקום מוגן ואז הוסיף: "לומדים פה תורה, אז בטח זה מוגן". שניות אחר כך נשמעו הדי הפיצוצים כתוצאה מהיירוטים של מערכת כיפת ברזל בשמי שדרות ואז פיצוץ חזק מאוד נוסף, לאחר שרקטה התפוצצה בגן משחקים במרחק של עשרות מטרים ממקום השיעור. למרות הבהלה שנשמעת בסרטון, הגר"א וייס המשיך את השיעור.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ישיבת הסדר אינה ראויה לתואר 'ישיבה' ודי למבין

    ישיבת הסדר אינה ראויה לתואר 'ישיבה' ודי למבין………..

    ישיבת הסדר אינה ראויה לתואר 'ישיבה' ודי למבין |
    הגב
  2. הוא; רשע מחלל שם שמים כשהוא מדבר במקום טמא כזה... כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ ד', כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ, .... כן יאבדו כל אויבך ד' ....... וּבַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה וגו' ....

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. רמז עבה משמים לאותו רב!!!

    ישיבת הסדר אינה ראויה לתואר 'ישיבה' ודי למבין.

    יהודה |
    הגב
  4. זוהי כוונת הפסוק "בית רשעים ישמד --- ואהל ישרים יפריח"

    המפגין הסדרתי הסביר לשופט: "לא מדבר עם ערכאות"
    איש 'הפלג הירושלמי' הקיצוני, הרב הצדיק הקדוש והגיבור רבי משה איראם שליט"א, נעצר ע"י בלשי המשטרה בסמוך ל'וועד [ש מ ד] הישיבות', כאשר לא הסכים לדבר עם השופט, הוא נעצר ליומיים, בעוון "ביזוי בית המשפט"

    הנ"ל הוא צדיק יסוד עולם ~ ~ ~ הרשעים הכופרים אינם אוהבים את החיים מצד עצמם, אלא מצד שהם בעלי תאוה ועוברים עבירות חמורות כל הזמן. הצדיקים, לעומת זאת, מבינים שלחיים אין ערך מצד עצמם, אלא רק מצד שהם מובילים אל העולם הבא, על ידי קדושת החיים שלהם בדביקות בתורה ויראת שמים, ולא בכפירה כמו הציונים. וזוהי כוונת הפסוק "בית רשעים ישמד — ואהל ישרים יפריח".

    הצדיק הוא "היסוד" שממנו ממשיך העולם, ממנו יש תולדות וקיום לכל העולם כולו. כאשר ישנה סופה – הרשע מאבד את קיומו, והצדיק נשאר וזוכה לייסד את העולם ואת המשכיותו. ואיש 'הפלג הירושלמי' הקיצוני מוה"ר הגאון רבי משה איראם שליט"א הוא צדיק יסוד עולם שממנו יש תולדות וקיום לכל העולם כולו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. ממש חבל שאשר ווייס לא נפגע, כשחילל שם שמים עם השיעור שלו במקום טמא כזה

    ממש חבל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב