תיעוד: המפגש בין עומר ינקלביץ וגנץ לבין בחורי הישיבות

לידי 'אקטואליק' הגיע תיעוד מדבריה של עומר ינקלביץ בו קראה לשלב את הציבור החרדי בחברה הישראלית ולסייע בפתרון

יו"ר כחול לבן בני גנץ פנאי להגיע לבית שמש ולשמוע על מצוקת התחבורה הציבורית בעיר, גנץ נפגש עם חרדים מבית שמש שסיפרו לו על הנעשה בעיר.

גנץ הגיע יחד עם חברי הכנסת עומר ינקלביץ', תושבת העיר, ורם שפע שמסייעים למאבק. נציגי המאבק שיתפו את גנץ במצוקת התושבים ובמחסור העצום באוטובוסים אל מול גידול האוכלוסין המהיר בעיר. גנץ בחן איתם מספר פתרונות אפשריים וביניהם מערך תחבורה שיתופית ומוקד תחבורה איזורי שיפקח על חלוקת האוטובוסים ביישובים השונים באזור.

לידי אקטואליק' הגיע תיעוד מדבריה של עומר ינקלביץ בו קראה לשלב את הציבור החרדי בחברה הישראלית ולסייע בפתרון. "יש כאן אמירה שמדברת למיעוטים, וכאן חייבים לומר מדינת ישראל באה כאינטרס לאומי ואומרת בואו ניתן להם את ההזדמנות להשתלב להיות חלק, אנחנו רוצים אותה כחלק מהחברה, וכשזה מגיע כאן לעניין התחבורה אז שיסתדרו.

לאחר מכן דיברה עם בעיית התחבורה הציבורית בבית שמש וסיפרה כי לילדות שלהם אין איך להגיע לבית ספר: "איך הילדות שלי יגיעו לעבודה בבוקר בירושלים, אם אין להם תחבורה ואין להם רכב".

ינקלביץ הוסיפה: "אנחנו פונים כאן לאוכלוסיה הזאת שנמצאת פה ותקועה בבעיה אמיתית אין לה שוויון הזדמנויות, הילדים לא יכולים להגיע לבתי ספר וחוגים והורים לא יכולים להגיע לעבודה"

"ופה", אמרה ינקלביץ, "האמירה שלנו היא גורפת אנחנו נלחמים על זה כתחבורה, אבל כאמירה אמיתית שחשובה לנו להבהיר לאוכלוסיה, ושוויון הזדמנויות זה דבר שחשוב לנו ואנחנו נלחם ונאבק לתעל את השוויון הזה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *