תיעוד: הנגיד הגוראי התקבל בכבוד מלכים

הנגיד הגוראי שלמה ורדיגר הדהים השבוע את חסידות גור, לאחר שזכה בפומבי לקרבה יוצאת דופן מהאדמו"ר מגור, מול אלפי החסידים • ורדיגר הגיע לישראל למספר ימים, וזאת לרגל שמחת הנחת תפילין לנכדו ולרגל יום השנה לאביו ר' נחמיה ורדיגר זצ"ל

כבוד למחזיקי התורה: הנגיד הגוראי שלמה (סול) ורדיגר הדהים השבוע את חסידות גור, לאחר שזכה בפומבי לקרבה יוצאת דופן מהאדמו"ר מגור, מול אלפי החסידים.

ורדיגר הגיע לישראל למספר ימים, וזאת לרגל שמחת הנחת תפילין לנכדו ולרגל יום השנה לאביו ר' נחמיה ורדיגר זצ"ל והנצחת שמו על בנין הענק של החסידות בירושלים.

ורדיגר הוא מעמודי התווך של חסידות גור וכאמור הוא זוכה לקרבה ייחודית מהאדמו"ר. אמש קיים המרכז העולמי של חסידות גור, אירוע מרשים בהשתתפות האדמו"ר ואלפים, בהיכל בית המדרש בירושלים, במטרה להוקיר את מעשיו של ורדיגר למען החזקת התורה והתפילה בגור ולהנציח את שם אביו זצ"ל.

במעמד, הוסר הלוט מעל שלט ענק שהכריז על הנצחת בניין בית המדרש המרכזי לעילוי נשמת אביו זצ"ל. לאחר מכן, ורדיגר ישב בסמוך לאדמו"ר עימו הוא שוחח דקות ארוכות על עניני השעה. כזכור, ורדיגר משמש כיו"ר "אגודת ישראל" בצפון אמריקה וכאחד מגדולי הפילנתרופים האורתודוקסים בקרב היהדות החרדית.

בימים האחרונים הוא נכנס למעונם של גדולי ישראל מכל החוגים, כדי להתברך לרגל שמחת בר המצווה לנכדו. הוא התקבל בכבוד במעונם של שר התורה הגר"ח קניבסקי, ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, האדמו"רים לבית מויז'ניץ, האדמו"ר מבעלזא, האדמו"ר מבויאן, האדמו"ר ממודז'יץ, הראשל"צ הגר"י יוסף, הגר"י זילברשטיין, הגרב"מ אזרחי ועוד.

‏בנוסף, הגיע ורדיגר לבית הנשיא, שם הוא ורעייתו נפגשו עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג, עימם הוא בקשר במשך שנים רבות.

צפו בגלריה:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *