תיעוד כואב: המוני תושבי ברכפלד ליוו את האברך הצעיר בדרכו האחרונה

המוני תושבי ברכפלד ליוו הבוקר למנוחות את האברך הרב אברהם רוזנשטיין ז”ל שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה הקשה בתקופה האחרונה כשהוא בן 35 בלבד. תיעוד

המוני תושבי ברכפלד ליוו הבוקר למנוחות את האברך הרב אברהם רוזנשטיין ז”ל שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה הקשה בתקופה האחרונה כשהוא בן 35 בלבד.


ר’ אברהם רוזנשטיין ז”ל עבד במשך שנים ברדיו קול ברמה ושימש כעורך המהדורה המרכזית ובמהלכה פעל רבות למען המגזר החרדי ובהובלת סדר יום על פי ההלכה והתורה. לחם למען קדושת השבת וחיזוקה במרחב הציבורי. הוביל לסדר היום את הפסקת חילולי השבת בעבודות שהתבצעו תוך חילול שבת בפרהסיה.

בימים האחרונים מצבו התדרדר עוד יותר ורבים התפללו לרפואתו, עד אשר הלילה השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו, ומכריו הרבים בקהילה.

מנכ”ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי ספד לו “אברימי היה הדוגמא והמופת למקצועיות בלי פשרות שלובה באנושיות ללא גבול. עליו אפשר לומר בפה מלא שהיה מענטש אמיתי, תמיד מכבד תמיד מאיר פנים תמיד נכון לבצע כל משימה ומעל הכול יראת שמיים טהורה פנימית ואמיתית. ליבי ליבי על המשפחה והילדים הקטנים. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים”.

מגיש המהדורה המרכזית ב’קול ברמה’ משה גלסנר כתב לזכרו “בוקר עצוב מאוד עם בשורה קשה על פטירתו בדמי ימיו של ידידי היקר ר׳ אברימי רוזנשטיין, שהותיר אחריו רעיה וארבעה יתומים צעירים. אברימי ז״ל היה בעבר העורך שלי במהדורה המרכזית ברדיו רדיו קול ברמה. איש תם וישר, חרוץ וצנוע, שלצד היותו מוכשר, שנון וחד לשון, היה גם מענטש מיוחד שהסתיר את מחלתו וסבלו כדי למנוע צער ממשפחתו.

“יראתו קדמה לחכמתו. גם בלחץ בעבודה תמיד היה חשוב לו יותר מכל להספיק להגיע לשיעור ולחברותא בכולל בו למד למרות שגם עבד. אמש ב-12:30 בלילה עוד יצאתי מהביקור האחרון אצלו בביה״ח איכילוב. למרות הכאבים, המורפיום והטשטוש, הוא עוד השתדל להתייחס למבקרים. חבל על דאבדין, צר לי עליך אחי היקר”.

עמירם בן לולו מנהל מחלקת המוזיקה ברדיו ‘קול ברמה’ ספד לו “בוקר טראגי עצוב וכואב. אבד חסיד צדיק וטוב לב מהארץ, זכינו לעבוד לצידך אברימי רוזנשטיין ז״ל לא אשכח את שיחות המסדרון שלנו ואת החיוך האצילי כל פעם ששאלתי מה קורה בחדשות והגבת לי ׳הכל שטויות׳ הבוקר זה מקבל משמעות אחרת. הלב שבור”.

יקי אדמקר וישראל כהן מגישי תוכנית הבוקר ספדו לו בשידור “אברימי ז”ל חבר יקר איש עם לב ענק שלמרות העבודה שלו בתקשורת ובפרסום נשאר אברך ברמ”ח איבריו ושס”ה גידיו. תמיד יראת השמיים שלו הייתה בראש ובראשונה ומעל הכל. מידי פעם הסתייעתי בו בנושאים שקשורים לתקשורת ותמיד סייע במאור פנים, איש עם לב ענק לזולת ולסביבה. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים”.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *