תיעוד מהשטח: כך נערכים להציל את עולם התורה

הצלת עולם התורה: בקרב ציבור בני התורה ואברכי הכוללים ועמך בית ישראל נרשמת התעוררות רבה בימים אלו, לקראת פתיחת מגבית "הצלת עולם התורה", אודותיה קבע מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי במכתבו הנדיר, כי היא "מצוה עצומה ונדירה שלא מתרחשת בכל יום, להצלת עולם התורה". הגר"ח קניבסקי שהבטיח במכתבו כי התורמים יזכרו לישועות גדולות מאוד לכל בקשותיהם באופן מופלא, הוסיף כי "בנפשי הדבר"! אל מכתבו של מרן שר התורה הצטרפו כל גדולי ומאורי הדור שליט"א.

לשם הצלחת המגבית באופן המקסימלי בס"ד, הוחלט בהנהלת ישיבת "עטרת שלמה" על קיום סדרת כנסים מקדימים, לשם הסברת והבאת דבר המערכה, לצד מתן הנחיות ודרכי פעולה לגיוס הכספים בימי המגבית.

בכינוסים השתתפו אברכי רשת הכוללים של ישיבת "עטרת שלמה" בכל הארץ, אשר האזינו ברוב קשב לדברי הרבנים והעוסקים במלאכה, וקבלו על עצמם להטות כתף ושכם להצלחת המערכה. בכל הכנסים כולם, נשמעו דברי הדרכה מפי נציגי חברת "'צ'רידי", אשר הסבירו את אופן הליך ביצוע המגבית, והעניקו עצות וצעדי הדרכה להצלחתה, וכן חולקו חומרי הסברה לחלוקה והפצה. כמו כן נשאו דברים רבני הישיבות והכוללים, ומנהלי הקמפיין לצרכי הצלחת המערכה הגדולה.

מדובר בהתרמה הגדולה ביותר שהייתה עד כה בציבור החרדי, אשר תעמוד על יעד של 35,000,000 שקלים, כאשר מחצית יגיע מהארץ מתרומות הציבור ומחצית כמצ'ינג מתורמים ונדיבי עם בארה"ב שיכפילו כל שקל שייכנס מהארץ לטובת עולם התורה. כאמור בימים האחרונים נרתמו כאמור אלפי אברכים ובני משפחות התלמידים ב"עטרת שלמה" בכל רחבי הארץ לטובת המערכה, הצפויה להתחיל רשמית כאמור ביום שלישי ורביעי הקרובים בר"ח אדר א".

צפו בגלריה מהכינוסים : צילום: יעקב נחומי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *