תיעוד מזעזע: מחבלים מושכים בזקן להרב כהנמן באכזריות

תיעוד חדש ומחריד מתקיפת הרב אריה (לייבל) כהנמן אמש על ידי פלג המחבלים בישיבת פוניבז' • הגר"ש מרקוביץ נראה מביט בנעשה באדישות כאשר הרב כהנמן מסמן לו בתחנונים שיעצור את הלינץ' • המשטרה ממשיכה לשתוק אל מול הנעשה והגיעה היום להיכל הישיבה בתפילת מנחה ולא עשתה דבר להשיב את הסטטוס קוו

תיעוד חדש ומחריד מתקיפת מנהל ישיבת פוניבז' הרב אריה (לייבל) כהנמן על ידי תלמידי פלג המחבלים בתפילת מנחה אתמול. בתיעוד החדש נראים בחורים מכים בו באכזריות ללא רחמים ובשיא המאורע מזנק אליו בחור ומושך לו בזקן עד שנתלשו לו חלק מהשערות. התיעוד קשה לצפייה, אך במפתיע נראה ראש פלג המחבלים יושב במרחק מטר וחצי מהמתרחש ומביט באדישות בתלמידו מושך בזקנו של הרב כהנמן ללא רחם ולא עושה דבר. יש לציין כי מדובר בכמה בודדים וקיצוניים, אך רוב תלמידי הישיבה לא לוחקים חלק באלימות ויושבים והוגים בתורה.

תלמידים מציינים כי בעבר כאשר התרחשו מקרי אלימות יוצאים דופן מול רבני הישיבה הם היו מרגיעים את התלמידים, אך בתיעוד זה נראה הרב מרקוביץ' מביט בנעשה ולא מנסה לעשות דבר לעצור את הלינץ' למרות שברגע מסויים הרב כהנמן מרגיש שהוא בסכנה ממשית ומסמן בידו להרב מרקוביץ' שיעצור את הלינץ' אך הוא ממשיך בהתעלמות. התלמידים מציינים כי מדובר בהדרדרות חמורה בו רבנים נותנים גושפנקא מעשה לינץ' שכזה.

יחד עם זאת המשטרה ממשיכה להתעלם מהנעשה למרות שחתמה על מסמך מפורש שהיא תחזיר את הסטטוס קוו לגבעת הישיבה כפי שפורסם, והיום הגיע כח משטרתי גדול לתפילת מנחה בישיבה ושמר על מקומותיהם של פלג המחבלים בתפילה והשאיר את תלמידי השונאים מחוץ להיכל במהלך כל התפילה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מזעזע

    דרך ארץ קדמה לתורה כואב ליראות מריבות כאלה ביפרט בבית השם

    יוסף דהאן |
    הגב