תיעוד מטורף: צה"ל משמיד מגדלי מחבלים בעזה

צה"ל ממשיך לכתוש

 

לוחמי מגלן תקפו משגר נ"ט של ארגון הטרור החמאס שמוקם בבניין מגורים רב קומות בדרום רצועת עזה. ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסיה האזרחית ברצועת עזה.

בשעה האחרונה אותרו במרחב שער הנגב שני רחפנים עם מטען נפץ. שני הרחפנים נוטרלו כל ידי חבלנים. בשני המוקדים אין נפגעים בגוף ואין נזק לרכוש.

אדגיש שעל פי הנחיות פיקוד העורף, בעת איתור רחפן חשוד יש להכנס למרחב מוגן ל- 10 דק'. תושבי שער הנגב בישובים הרלוונטים התבקשו להכנס למרחב מוגן על פי ההנחיה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו היום בסוללת כיפת ברזל: "זה ייקח עוד זמן אבל בתקיפות רבה, הן בהגנה והן בהתקפה אנחנו נשיג את המטרה שלנו – להשיב את השקט למדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בסוללת כיפת ברזל באזור מרכז הארץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"אני פה באחת הסוללות של כיפת ברזל, המפקדים, החיילות והחיילים עושים עבודה יוצאת מן הכלל בהגנה על שמי ישראל ואזרחי ישראל. אי אפשר להגיע ל-100% אבל הם מגיעים קרוב מאוד לזה, וכולנו מעריכים את זה פעמיים: אחת בהגנה, ושתיים בהתקפה.

פעולות ההגנה של סוללות כיפת ברזל נותנות לנו מרחב תקיפה, וצה"ל תקף כבר מאות מטרות, עוד מעט נעבור את ה-1,000, ואנחנו ממשיכים להכות בחמאס תוך כדי הגנה על אזרחינו.

זה ייקח עוד זמן אבל בתקיפות רבה, הן בהגנה והן בהתקפה אנחנו נשיג את המטרה שלנו – להשיב את השקט למדינת ישראל".

רה"מ נתניהו קיבל סקירה במקום ממפקד הגנ"א תא"ל גלעד בירן, מג"ד 137 סא"ל מאור גבריאל ומפקד הסוללה רס"ן אסף אוחנה.

בתום הסקירה שוחח רה"מ נתניהו עם הלוחמים של כיפת ברזל ושמע מהם על הפעילות המבצעית. רה"מ נתניהו הודה לצוות על תרומתו לביטחון תושבי ישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *