תיעוד ענק: סיום השס של 'קול ברמה'

אמש התכנסו בבנייני האומה בירושלים למעלה מאלף עמלי תורה ל6 שעות של לימוד השס ההמוני של רדיו קול ברמה ורשת הכוללים עיתים. הלומדים התחלקו ל500 חברותות כשכל חברותא לומדת 5 דפים בעיון. הצלם מנדי הכטמן תיעד

אמש התכנסו בבנייני האומה בירושלים למעלה מאלף עמלי תורה ל6 שעות של לימוד השס ההמוני של רדיו קול ברמה ורשת הכוללים עיתים. הלומדים התחלקו ל500 חברותות כשכל חברותא לומדת 5 דפים בעיון.
סדר א נפתח ע"י חתנא דבי נשיאה הגאון רבי אהרון בוטבול שליטא שהעלה על נס את מעלת חשיבות הלימוד בחברותות בהדגישו את דברי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל על כך שרדיו קול ברמה הינו בית המדרש הגדול בעולם.
מיד לאחמ"כ החל שלב הלימוד, סדר א' שנמשך כ3 שעות בהתרגשות גדולה.
בשעות אחר הצהרים יצאו הלומדים לארוחת צהריים משובחת כיאה לעמלי התורה.

סדר ב' נפתח עי הגאון הרב יצחק אלקיים שליט"א נשיא וראש רשת הכוללים עיתים שהצליח לרתק את קהל הלומדים בפעילות רשת הכוללים . וכן הודה הרב אלקיים לשותפים שלו ליום המדהים הזה רדיו קול ברמה.
עם סיום דבריו הסתערו ציבור הלומדים על דפי הגמרא מתוך כוונה לסיים את אשר התחילו עד למעמד הסיום.

לאחר 3 שעות ניתנה האות בפרץ של שמחה ורגש החלו עמלי התורה להתכונן למעמד הסיום.

בהדלקת נרות החנוכה טרם הסיום כובד בעלי רדיו קול ברמה מר צבי עמאר שהגיע במיוחד מצרפת ליום הקדוש הזה ואף השתתף בו כל היום בחברותא עם הרב יעקב סיני נכדו של מרן הגר"ע יוסף. מר צבי עמאר חלק את רגשותיו עם קהל המשתתפים באומרו שמרגיש שהיה היום מעמד הר סיני.

בסיום השס כובד הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שליט"א שהודה לעמלי התורה על הזכות לסיים איתם את השס ולרדיו קול ברמה המשמיעים את התורה ברמה.
מיד לאחר הסיום כובד הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א בפתיחת מחזור י"ד של הדף היומי והאריך בדרשתו על מעלת קביעת העיתים בתורה.
עוד כיבדו בהשתתפותם הגאון רבי רפאל כהן ראש מוסדות יתד של תשובה. הגאון רבי ברוך שרגא. הגאון רבי בנימין חותה. וכן רבני הרדיו.

ראש עיריית ירושלים מר משה לאון הפליג בשבחים על ציבור יראי השם וציין את רדיו קול ברמה כרדיו התורני הגדול בעולם ובדבריו הבטיח להמשיך ולסייע ללומדי התורה.

את המעמד המרגש חתם בדבריו מנכל רדיו קול ברמה מר אריאל דרעי. שציין כח ביום הזה נלמדו לא פחות מ 300 אלף דקות של תורה תוך שהוא חולק את את הרגשתו עם ציבור הלומדים בהדגישו שזה האירוע הכי מרגש שרדיו קול ברמה עשה מיום הקמתו וקרא קהל הלומדים החל ממחר להתחיל את מחזור הי"ד של הדף היומי עד לסיום שהרדיו יערוך בעז"ה בסיום המחזור. ובדבריו הודה לנותני החסויות חברת קוקה קולה שאף העניקה שתיה קלה לאורך כל היום לציבור הלומדים. בנק פאג"י. מאפיית נחמה. ורשת שמחונים.

את המעמד ליווה מוזיקאלית מאסטרו יואלי דיקמן ותזמרתו המורחבת. בליווי ר' שלמה כהן. משה דואק ומקהלת קולות.

את היום כולו הנחו רבי עמי מימון והרב יעקב סיני

לאורך כל היום רדיו קול ברמה שידר מבנייני האומה באולפן מיוחד שנבנה במקום את הקולות. הסיפורים ואווירת הלימוד מרגע התחלתו ועד לסיום המרגש.

על הפקת האירוע היו אחראים חברת כאפלין הפקות בשילוב חברת אפקט הפקות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *