תיעוד עצוב: הלווית מנחם פשווזמן ז"ל

הערב הובא למנוחות פנחס מנחם פשווזמן ז"ל, ההרוג מירי רקטה לעבר בניין מגורים, מאות מחסיד גור הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה

הערב הובא למנוחות פנחס מנחם פשווזמן ז"ל, ההרוג מירי רקטה לעבר בניין מגורים, מאות מחסיד גור הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה בבית הלוויות שמגר בירושלים.

הוא הותיר אחריו אישה ופעוט בן שנה וחמישה חודשים. להלווייתו שיצאה הלילה מבית המדרש הגדול של חסידי גור ברחוב ירמיהו בירושלים הגיעו כ- 500 מחסידי גור, שליוו אותו לבית ההלווית שמגר ומשם להר המנוחות.

חיים דב, אביו של מנחם ספד לו בקול בוכים בלוויה: "זכיתי לגדל אותך 21, עוד מעט 22 שנים. תמיד התעלית עוד ועוד. אנחנו לא מבינים אבל בטוחים שזכית להשלים את תפקידך בעולם".

שמחה בונים זייברט, גבאי בית הכנסת בו התפלל הוסיף: "אף אחד לא חלם שבכזה גיל נצטרך להיפרד ממנו. היתה לו מסירות אמיתית לריבונו של עולם ולזולת. היה שקוע בתורה. רק בשבת הוא אמר לחברו שיש לו שאיפה להישאר כל החיים בתורה. אנחנו לא מבינים חשבונות שמיים אבל מבינים מה שצריך לתקן. שתהיה מליץ יושר על כולם".

חמיו, יצחק ברוינר ביקש ממנו סליחה לפני כל המשתתפים "מבקש ממך מחילה בשם כל המשפחה. היינו צריכים לכבד אותך יותר. כשקורה דבר כזה כל אדם צריך לפשפש במעשיו. השארת הורים מסורים. שתהיה מליץ יושר ושהקב"ה ייתן להם כוחות. שהקב"ה ייתן כוח לאשתך לגדל את הילד בשמחה".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *