תכירו את הסטייליסטית החדשה של קייט מידלטון

ג'יני צ'אדוויק היליי היא הסטייליסטית החדשה בארמון. היא אחראית על כמה מהלוקים האחרונים והמתוקשרים של מידלטון, מעכשיו הופעותיה של הדוכסית יהיו סטייל מעודכן יותר, ולנו נותר להמשיך לחקות את הלוקים הצנועים של הדוכסית והסטייליסטית

האמת, חיפשנו כבר הרבה זמן סוג של הפוגה מההופעות ההריוניות של מייגן מרקל והתגעגענו לקצת פוקוס של הגיסה קייט, צהובוני הממלכה שחררו בסוף השבוע האחרון ידיעה מרעישה. והדיווח הוא: ריצ'רד עדן ל'דיילי מייל' לדוכסית מקיימברידג' יש סטייליסטית חדשה ומבטיחה.

מה שאהבנו במיוחד הוא את הלוקים היפים של הסטייליסטית, הצבעים, הצניעות בחולצות ובשמלות. מאוד מתאים ללוק האנגלי והשמרני. יש לנו מה לאמץ לתקופת האביב הקרובה.

וירג'יניה (ג'יני) צ'אדוויק היליי // צילום: מתוך האינסטגרם

וירג'יניה (ג'יני) צ'אדוויק היליי בת ה-36 היא הנשק האופנתי החם בארמון. היא אחראית על כמה מהלוקים האחרונים והמתוקשרים של מידלטון והעבודה שלה נועדה להטעין את הופעותיה של הדוכסית בסוג חדש של סטיל.

מקור המקורב לארמון מסר כי קייט אסירת תודה על התהליך המשותף והתרשמה מאד מיכולותיה של ג'יני. ההבדל בבחירות האופנתיות שהיליי מלווה אותה, כבר ניכר בהופעותיה הפומביות של מידלטון מה שנראה כי שיתוף הפעולה הזה נמצא רק בתחילת דרכו.

את הידע והטאץ' האופנתיים ביססה היליי בשנות עבודותיה הרבות כעורכת ב'ווג' שם עבדה למעלה מ-10. לשתיים הכרות רבת שנים ורקע אריסטוקרטי דומה והן אף חלקו את ספסל הלימודים באוניברסיטת סנט אנדרוז.

הלוק המדובר ביותר של השתיים הוא ללא ספק הלוק שלבשה קייט החודש לאירוע התרמה לילדים. שכלל חולצת קשירה בצבע סגול של גוצ'י.

בחשבון האינסטגרם היחסית צנוע של הסטייליסטית החדשה של הדוכסית אפשר ללמוד קצת על הסטייל האישי שלה, אנחנו נמשיך לעקוב.

וירג'יניה (ג'יני) צ'אדוויק היליי // צילום: מתוך האינסטגרם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *