תככים בקו הנייעס • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': הצלם שבת בבית מנהלת השיווק, ופינת הממריאים

 

יחד עם כל הציבור החרדי בקליינע שקע באבל כבד עם היוודע דבר הגשת כתב האישום על בנימין בן צילה, בקליינע שמתכנן לבוא להפגנה במוזיאון תל אביב נאלץ לבזבז שעות נוספות בויכוחים אינסופים עם חברי הקלויז שדנו שעות נוספות "האם נחרץ גורלו של ראש הממשלה" או "שמא יקדימנו אחר".

בתור קבלה טובה למען הנ"ל,  בקליינע שעקב אחר הנעשה במרחבי הסטוריז' החליט בעיצה אחת עם הועדה הרוחנית שלא להביא לידי הציבור תיעודים מחתונות ימי ההולדת האחרונים שבהם נפרצו גדרי חומות הצניעות.

צמד שדרים ותיקים ומנוסים עזבו בשבוע האחרון בקול תרועה רמה את 'קו הסקופים'. כמה דקות לאחר שהדבר הודלף היה מאן דהו שהפיץ כתבת פייק בגנותם של השניים שהופיעה כביכול ב'אקטואליק' בו נכתב בהרחבה על פרטי הפרשה, בקליינע מיהר להבהיר לצמד כי הכתבה כלל לא עלתה לאתר, ורק  התעלומה נותרה בעינה: מי הברנש שדאג לעורר מדנים בקרב ציבור שוחרי הנייעס.

ראו איזה פלא: ראש עיריית ירושלים משה ליאון שמציין שנה ראשונה לבחירותו, השיל מעליו עשרות קילו קילוגרמים. בספרא יודעים לומר שהעבודה בכיכר מחשלת את עודפי השומנים, אך יש גם גורסים כי נפלאות הטכנולגיה עשו את כל ההבדל.

ליאון באחד מתמונות היח"צ האחרונות שלו

בקליינע עקב באדיקות אחר הביקור (שלא מסתיים) של האדמו"ר מסטאמר ברחבי ארץ הקודש, וקיבל למייל את הגלריה של שוקי לרר בהם הופיעו נכדיו החרדים של נתניהו (שדומים קופי לגברת) שצעדו בתהלוכה יחד עם החברים בת"ת דרכי שמואל. במאה שערים. הסבא מבלפור כנראה בטוח שבזכות תינוקות של בית רבן יקוים בו הפסוק כי "לא יהיה כלום – כי  לא היה כלום".

 

העסקן, שלומי טורנהיים, נצפה בשיירה של האדמו"ר מסאטמאר , כאשר לידו יושב ראש הקהל דסאטמאר הרה"ח ר' שאול פערלשטיין שליט"א.

בקליינע מפרגן לחברים שמבלים במרחבי אירופה ומקווה אף הוא לצאת בקרוב לחופשה קטנה.
 

שגרירים של יהדות: אבי בלום ממשפחה שוחח דקות ארוכות עם שגריר ארה״ב בישראל דיוויד פרידמן‬⁩ בכינוס שלוחי חב״ד העולמי בניו יורק.

גם נועם זיגמן, שהצטרף למסע השלוחים הצטלם ליד בית הרבי.

הצלם שלומי כהן שהה בשבת שעברה בבית הזוג לויטן (מנהלת השיווק בעיתון משפחה) בשכונת בית וגן בירושלים, והתפנק באוכל טוב.

ישי ריבו השיק השבוע עוד להיט חדש עם נתן גושן, ונסע למנהטן לחגוג עם חברים.

את אריאל זילבר, פגשנו במכון מור נעצר לסדר מסמכים

כל אנשי רדיו 'קול ברמה' הגיעו לשמוח בשמחתו של סמנכ"ל רדיו 'קול ברמה' צביקה כהן שהכניס את בנו בבריתו של אברהם אבינו.  עוד השתתפו: אנשי ברנז'ה רבים ומוזיקאים.

שמחה גדולה הייתה בחתונותו של המפיק דוד טוויטו, בקליינע תיעד את משה גלסנר כשהוא מתלחשש עם הרב חיים פוקס בענייני דיומא.

רבנים אישי ציבור וראשי תנועת שס חגגו יום הולדת ה-40, לאיש הסוד של דרעי, ה'לוחש בחוטים'. המסיבה נערכה במסעדה בשכונת גבעת שאול בבירה, כאשר מי שארגנה את החגיגות היא רעייתו של כלף. בין החוגגים היה נכדו אהובו  ר' יענקי קנייבסקי.

רבנים ואישי ציבור השתתפו בשבוע שעבר בשמחת השבע ברכות לנכדת הרב יהושע פולק סגן ראש העיר ירושלים לשעבר ומבכירי עסקני היהדות החרדית. בת לחתנו הגאון ר' משה רובינשטיין.

נצפו בין היתר: הרב הראשי לירושלים מרן הגרש"מ עמאר, ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון. סגן השר ח"כ משולם נהרי, ח"כ לשעבר הרב מנחם אליעזר מוזס, רבה של רמת שלמה ומו"ץ בהעדה החרדית הגאון ר' מתיתיהו דייטש, סגן ראש העיר ירושלים אברהם בצלאל, יו"ר החינוך העצמאי לשעבר הרב אברהם יוסף ליזרזון, ומנהל רשת הגנים הרב יצחק גולדקנוף.

ברכת מזל טוב למפיק פנחס בן נאים לרגל הולדת בתו בשעה טובה.

הצלם החב"די חיים טויטו ירד אל הדרום לחזק את התושבים ולהניח תפילין עם חיילי צה"ל שנשלחו אל החזית

בקליינע שנקלע לרחובות קריית ספר ראה תוך כדי נסיעה את ר' משה שלזינגר ממכבי, צועד בבוקר את כל הדרך עד לבית הכנסת 'היכל יצחק' שקרוי ע"ש אביו ז"ל.

רב המרכז הרפואי הדסה הרב משה קליין נצפה השבוע נותן דוגמא אישית לקמפיין עידוד שפעת בקרב הצוות הרפואי, כשלצידו מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה הפרופ' זאב רוטשטיין.

ועד כאן להשבוע, המשך שבוע שקט!

 ואל תשכחו לשלוח חומרים למייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

 

 

 

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גדרי חומות הצניעות לא נפרצו

    משום שהם לא היו קיימים גם לפני זה. והמבין יבין.

    שי |
    הגב