תכנית פיתוח קריירה לעולים אקדמאים בישראל

החודש נפתחה תכנית פיתוח קריירה לעולים אקדמאים בישראל- (Career Management Program), בשיתוף פעולה ייחודי בין אגפי הקליטה במינהלי הקהילה של עיריות ראשון לציון ותל-אביב-יפו. בשנה החולפת עלו לישראל כ-30 אלף עולים חדשים מקנדה, רוסיה, אוקראינה, דרום אפריקה, ארה"ב, ספרד וארגנטינה, כאשר רובם מגיעים עם רקע מקצועי וניסיון בתפקידי פיתוח עסקי, שיווק, ניהול פרויקטים, הנדסה ועוד.

התכנית הינה מיזם של ד"ר דפנה שקד, מומחית ובעלת עסק בתחום מיתוג ובניית קריירה. ד"ר שקד יצרה את התכנית מתוך תפיסה שיש לפעול באופן שונה בכל הקשור לקליטת עולים מקצועיים בישראל. ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך על המיזם ואמר: "לשמחתי יש לנו בראשון לציון מוניטין טוב כ עיר מסבירת פנים המקבלת בברכה עולים מכל העולם. יש לנו עשרות צעירים דוברי אנגלית שהגיעו לארץ לשנת שירות ולשמחתי גם נשארו פה. אשמח מאוד לראות את העולים בתוכנית נשארים אצלנו ומקימים כאן את ביתם".

לשם כך פותחה תכנית פיתוח הקריירה שפועלת במודל ייחודי. תכנית זו מתקיימת במתכונת של מחנה אימונים אינטנסיבי. המשתתפים נחשפים למגוון חברות עסקיות בישראל, לצד ליווי של מנטורים בכירים מהתעשייה ותכנים מקצועיים בתחומי קריירה ומיתוג אישי. כל מפגש של התכנית מתקיים בארגון אחר וחושף אותם למוצרי הארגון ולתהליך הגיוס בו. בין הארגונים שלוקחים חלק בתכנית: אינטל, WIX, סיטי בנק, HP, אפלייד מטריאלס ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *