תלונה: ערוץ 12 "חתכו" את עמית סגל

תלונה חריפה הוגשה לנציב רשות השידור נגד חברת החדשות 12 שהדירה וצינזרה את הפרשן הבכיר עמית סגל  במהלך שידור אולפן שישי

תלונה חריפה הוגשה לנציב רשות השידור נגד חברת החדשות 12 שהדירה וצינזרה את הפרשן הבכיר עמית סגל  במהלך שידור אולפן שישי.

כזכור, השבוע נחשף שעמית סגל צונזר מחדשות 12 – אולפן שישי בשל דעותיו. עורכי התכנית השמיטו קטע בו השיב סגל אפיים לחברי הפאנל המזוהים עם השמאל. סגל, שצורף לאחרונה בפאנל מצליח לקומם עליו את אנשי השמאל בשל הידע הרב והתשובות המחכימות שלו.

בעקבות כך שיגר ארגון זכויות האדם בצלמו מכתב חריף לנציב דוד רגב ודרש ממנו לקנוס את חברת החדשות על צנזורה וסתימת פיות. במקום להביא מגוון דעות וקהלים שונים. הם מונעים בכוח שמיעת צד בעד רה"מ בנימין נתניהו.

במכתב נכתב כך: "כבוד הנציב מר דוד רגב אולפן שישי אחת התכניות הדגל משמיעה רובה ככולה צד אחד. במקום מגוון דיעות שכן שני יהודים שלש דיעות. יש שם דיעה אחת ברורה. שמאל. אנטי ביבי.

אין נציגים דתיים. אין נציגים ערבים. אין נציגים חרדים. אין אתיופים. איו רוסים. כולם בדיוק אותו דבר.
השבוע נפל דבר בישראל. כתב ynet רן בוקר חשף כי עמית סגל עיתונאי דתי שכן מנסה להיות קול בודד ואפילו עשו עליו תכנית שלימה בעובדה של אילנה דיין. על היותו קול בודד בערבה – ועל אף פי כן חותכים קטעים שלו.

 עוד נכתב: "מבחינתי מדובר בחציית קו אדום נוסף. במקום שיברת החדשות תחפש עמית סגלים שכן ישנו קהל בישראל שחושב כמוהם. היא מרחיקה אותו. הנושא פורסם בעשרות כלי תקשורת וחברת החדשות לא הכחישה את הפרסום. אודה לבירור מול חברת החדשות. כי ככל שמתברר שהסיפור נכון קנס חמור ונזיפה חמורה.
הגיע הזמן לפלורליזם לא לסתימת פיות."

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עמית סגל אמר לאחרונה שדווקא ביקשו ממנו לומר את הדעות שלו, אך האמת פשוטה שערוץ 12 אמרו לו את זה כדי שיהיה איזשהו תחושה של פלורליסטיות כדי שאנשים ימשיכו לצרוך את הערוץ אך חד משמעית לא מדובר על שינוי כיוון בערוץ.

    בובה

    יעקב |
    הגב
  2. רן

    היה ברור שדיעה אחרת כפי שמבטא עמית היא כמו עצם בגרונם של אברמוביץ' ושות' ומכאן הדרך לסתימת פיות כפי שהיה, קצרה מאוד…

    אין חדש ברשת, כך יעשו לדיעה אחרת |
    הגב