"תסתכלו מה קורה בעולם": ברסי מגיב לליצמן

  בר סימן טוב הגיב על טענת  ליצמן ש"בר סימן טוב הפחיד, ונתניהו נענה לפחדיו". "אני מכבד מאוד את השר ליצמן וגם את דעותיו ותרומתו המאוד רבה למלחמה בנגיף, ואני מאמין שלאורך כל הדרך פעלנו בחוכמה וגם הצלנו חיים של אלפים רבים"

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב מגיב למתקפה של השר יעקב ליצמן, שטען כי הוא הפחיד את נתניהו "מכבד את ליצמן, פעלנו בחוכמה",  הגיב הבוקר (ב') לאולפן ynet משה בר סימן טוב,

בר סימן טוב הגיב על טענת  ליצמן ש"בר סימן טוב הפחיד, ונתניהו נענה לפחדיו". "אני מכבד מאוד את השר ליצמן וגם את דעותיו ותרומתו המאוד רבה למלחמה בנגיף, ואני מאמין שלאורך כל הדרך פעלנו בחוכמה וגם הצלנו חיים של אלפים רבים וברשותכם נסתפק בזה", אמר סימן טוב שהוסיף כי אם היו נוהגים אחרת אני בטוח שהיינו בתמונה אחרת לגמרי של תמותה. אני מעדיף להיות חכם בהסתכלות קדימה ולא חכם בהסתכלות אחורה.

תסתכלו מה קורה בקהילות יהודיות מסביב לעולם – בניו יורק, בצרפת. זה לא הגנטיקה ולא השמש, ישראל היא מדינה צפופה וקטנה ואני חושב שכולנו כחברה צריכים להיות מאוד גאים בהישג הזה ולצד הגאווה להיזהר מאוד ממלכודת השאננות. זה לא חלף, הסכנה עוד כאן, ואם לא נקפיד על הכללים זה יחזור".

כזוכר, בראיון לרשת ב' אמש אמר ליצמן: "חשבתי שהייתה בהלת יתר וברגע שהמנכ"ל שלי אמר שהוא חושש מעשרת אלפים מתים אני צעקתי בישיבת ממשלה מול כל השרים בנוכחותו שאני חולק על זה, שזה לא יהיה וזה סתם מוגזם אבל לא משנה", אמר ליצמן. "ראש הממשלה קיבל את ההגזמה הזאת והוא נענה לפחדים של המנכ"ל, ולפי זה אני לא יכול לבוא בטענות אליו, כי בסך הכול המצב מצוין. כמעט על כל נפש שאבדה אנחנו בוכים, אבל בסך הכל 250".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *