תעלומה באוסטרליה: מדוע קילומטרים במדינה נצבעו בקורי עכביש. צפו

מדובר בתופעה מוכרת שבה עכבישים מטפסים לגובה, נמלטים מהשיטפון ובכך מנסים להציל את חייהם

תעלומה מוזרה אופפת את מדינת אוסטרליה כולה, קורי עכביש עצומים מכסים בימים האחרונים שטחים ירוקים נרחבים בסמוך לעיירות באוסטרליה, שנפגעו מגשמים כבדים ושיטפונות. באחד האזורים, רשת העכביש נפרסה על קילומטרים רבים לאורך הכביש.

מומחים מסבירים כי מדובר בתופעה מוכרת שבה עכבישים מטפסים לגובה, נמלטים מהשיטפון ובכך מנסים להציל את חייהם. כמו שד"ר קן ווקר, חוקר חרקים אוסטרלי, מסביר: "סביר להניח שמיליוני עכבישים טוו קורים לעבר העצים שמסביב. העכבישים הם חיית קרקע ולאחר שהשיגו את מבוקשם במקום הגבוה הם חוזרים במהרה לקרקע. קורי העכביש נלכדים בצמחייה והעכבישים יכולים לרדת בבטחה".

קרולין קרוסלי, חברת מועצה מקומית, סיפרה: "ירדתי ביום שני בערב לשפת האגם כדי לבדוק את נזקי הגשמים והשיטפון. ראיתי את התופעה הזאת בעבר, אך לא בקנה מידה כה גדול. השמש שקעה באותו זמן והאור היה נעים, זה היה פשוט מהמם".

הקורים העדינים אינם עמידים לאורך זמן וצפויים להתפרק במהלך הימים הקרובים. המקומיים אומרים שנהנו מהתופעה היפה, במיוחד לנוכח מזג האוויר הקשה שחוו בימים האחרונים שכלל גשמים כבדים, שיטפונות ורוחות עזות. כתוצאה ממזג האוויר הקשה עשרות בתים נהרסו ושני אנשים נמצאו הרוגים במכוניותיהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *