"תצאו רק לשירותים": בליכוד הדריכו את הפעילים במגזר הערבי

לידי החדשות 12 הגיעו הקלטות שפורסמו הערב (ראשון) במהדורה המרכזית מתוך תדרוך לפעילים שחושפות על המטרה של נתניהו: להוריד את אחוז ההצבעה במגזר הערבי. צפו

בבחירות האחרונות נתניהו הציב 1,300 אנשים מטעמו בקלפיות ברחבי המגזר הערבי כדי לצלם את הבוחרים הערבים ולמנוע זיופים. בליכוד נערכים למבצע "טוהר הבחירות", ולידי החדשות 12 הגיעו הקלטות שפורסמו הערב (ראשון) במהדורה המרכזית מתוך תדרוך לפעילים שחושפות על המטרה של נתניהו: להוריד את אחוז ההצבעה במגזר הערבי.

פעיל של סטודנטים למען הדמוקרטיה הצליח להסתנן לאחת ההדרכות הללו בימים האחרונים והעביר לדפנה ליאל את התיעוד. מההקלטות עולה שמבצע "טוהר הבחירות" שעורר סערה נתפס שם כהצלחה גדולה, והפעם כך נראה – המארגנים באים רעבים יותר ומתורגלים יותר.

שגיא קייזלר מפעילי הליכוד נשמע אומר: "חוץ משירותים, אנחנו לא יוצאים החוצה לשום דבר".

"יכול להיות שהגעתם לאיזה כפר של אשכנזים. אבל בגדול, עצם הנוכחות שלנו שם מונע כבר זיוף. הפעם ב-2019 באפריל מנענו גם כן באזור ה-40 אלף קולות, ככה לפי התיעוד שאתם שלחתם אלינו. זה מנדט לכל אחת מהמפלגות של הערבים. ככה זה יוצא, ממש שני מנדטים. עברו את אחוז החסימה ב-3,700 קולות. אם היינו עושים את זה יותר טוב היינו מונעים מהם להיכנס לכנסת אוקיי? ואז לכולנו לא הייתה עבודה".

"מותר לערבי בן 80 שהצטלם בגיל 16 הפעם האחרונה להצביע אוקיי?", אומר קייזלר בתדרוך. "אתם לא מתחילים לצלם אותו ולהעלות את זה לאיזה אפליקציה ולנסות ולזהות איך הוא נראה פעם, אתם נותנים לו להצביע. מה שאתם יכולים לעשות במצב כזה זה לשאול אותו 'בן כמה אתה?', 'באיזה שנה נולדת?', אם הוא יודע עברית – מצוין. אם הוא לא יודע את שנת הלידה שלו – בעיה. אבל בגדול משתדלים לא לתת לו להצביע. נדבר על זה עוד מעט בהמשך".

צפו בכתבה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *