תקיפת הילד האוטיסט: הרב זר תוקף בחריפות את המשטרה

ביוזמת רדיו קול ברמה – תוך שעות אלפי גולשים שיתפו ברשתות החברתיות את המשפט: 6 ימים מאז הכו שוטרים נער מיוחד ומשטרת ישראל טרם התנצלה. רבנים ואישי ציבור מגנים את התנהלות המשטרה

ביוזמת רדיו קול ברמה – תוך שעות אלפי גולשים שיתפו ברשתות החברתיות את המשפט: 6 ימים מאז הכו שוטרים נער מיוחד ומשטרת ישראל טרם התנצלה.
השיתוף זכה לציוצים של אנשי ציבור. עיתונאים. וגולשים רבים שתקפו את המשטרה על כך שאינה חושבת שצריך להתנצל על המעשה החמור.

גם הרב רפאל זר יוצא בחריפות כנגד ההשוטרים שתקפו את הבחור האוטיסט, "היא טוענת שהבחור נגע בה, הוא ילד מסכן".

אליהו כהן אב לילד מיוחד עלה לשידור אצל רונן כץ בקול ברמה וביקש: "אני מצפה כמעט שבוע להתנצלות המשטרה לא רק כלפי הילד הזה אלא כלפי כל הורי בני החינוך המיוחד במדינה. אם הזהירות והרגישות לא תגיע מלמעלה, החיים של כל הילדים שלנו בסכנה".

הוא הוסיף, "זה דבר בסיסי שכל שוטר שהתגייס לשמור על המדינה צריך לדעת שיש דבר כזה חינוך מיוחד ולהיות מודע לדרך לזהות ולטפל בילדים שלנו".

איתמר בן גביר עלה גם אצל רונן כץ בקול ברמה, ותקף את המשטרה "לצערי תופעת אלימות של שוטרים היא לא חדשה ויש מה לומר ולעשות בעניין. מגיע לרדיו קול ברמה כל הכבוד על כך שלא מורידים את הנושא מסדר היום.
יש הרבה שוטרים טובים אך בנושא הזה דרושה פעולה חד משמעית ושוטר שמרביץ פעם אחת ימשיך להכות פעם נוספת. צריך לבער את העשבים השוטים מהמערכת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *