תרחיש האימים? זה מה שאיראן מאיימת על ישראל באם תותקף. צפו

בסיום התרגיל הצבאי של משמרות המהפכה, שידרה הטלוויזיה הממלכתית בטהראן צילומים המתעדים פגיעת טילים במטרה הדומה לכור בדימונה.

‏איראן מאיימת לתקוף בטילים את הכור הגרעיני בדימונה – אם ישראל תתקוף את מתקני הגרעין שלה. בסיום התרגיל הצבאי של משמרות המהפכה, שידרה הטלוויזיה בטהראן צילומים המתעדים פגיעת טילים במטרה הדומה לכור בדרום.

מפקד משמרות המהפכה, גנרל חוסיין סלאמי, בראיון לטלוויזיה האיראנית הזהיר בתום תרגיל של משמרות המהפכה שתירגלו תקיפה מוצלחת של מתקני הגרעין בדימונה, אתר בעל חשיבות קריטית למשטר הציוני כדבריו, כי "התרגיל הוא אזהרה ברורה למשטר הציוני שעליו להיזהר מלעשות טעות". כך דיווחה סוכנות הידיעות "תסנים".

בתוך כך, ערוץ הטלוויזיה האיראני PRESS TV המשדר בשפה האנגלית פרסם סרטון לוחמה פסיכולוגית, שמטרתו להניא את ישראל מלתקוף את מתקני הגרעין באיראן. בסרטון ניתן הסבר מדוע השמדת מתקני הגרעין איננה אפשרית, בעקבות מערכת ההגנה האווירית המתקדמת, פיזור מתקני הגרעין על פני כל שטח המדינה, וגם כי טהראן יכולה בקלות לשקם את תוכנית הגרעין שלה אם היא תושמד. עוד נאמר כי איראן תגיב לכל תוקפנות ישראלית.

כזכור, לפני כמה חודשים סגן מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראניים אמר כי "הישות הציונית חייבת להבין שההתנגדות נמצאת כל הזמן בקרבת בסיסיה ברחבי העולם ופועלת כדי לגרום לקריסתה". בהודעה לעיתונות שפרסם הוסיף כי "ישראל לא תהיה קיימת בעוד 25 שנה. האומה האסלאמית לא תפסיק לתקוף אותה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *