תרחיש האימים שיכניס את הממשלה לבונקר

במתקן החירום הלאומי, התכנסה בסוף השבוע שעבר ישיבה חוץ טריטוריאלית, בה דנו על התרחישים הכי הזוים שיכולים להחזיר את ישראל לימי טרום המגיפה.

במתקן החירום הלאומי, התכנסה בסוף השבוע שעבר ישיבה חוץ טריטוריאלית, בה דנו על התרחישים הכי הזוים שיכולים להחזיר את ישראל לימי טרום המגיפה.

בישיבה הדרמטית הזאת נכחו כל הגורמים -מראש הממשלה ובכירי משרד הבריאות, ועד מנכ"לי משרדי הממשלה, נציגי צה"ל ופיקוד העורף. כולם כאחד נתבקשו על ידי רה"מ בנט לדמיין, להידרך ולתת תשובות לסיטואציה שכרגע נראית לקוחה ממחוזות ההזיה – הרגע שבו זן קטלני חדש יציף את מדינת ישראל, ולא פחות מאשר ימוטט את חומת ההגנה של החיסונים.

למצב הרביעי – נגיף שעוקף את החיסון – אין מערכות מכ"ם, בכתבה שפורסמה במאקו נכתב כי הנגיף הדמיוני כונה "אומגה" ולמשתתפים נאמר שהוא "הגיע מהמפרץ". ארגון הבריאות העולמי כבר ניטר וסימן אותו, וחדירתו לישראל בשלב הזה. יש אי בהירות לגבי טיבו, המומחים חלוקים, אבל בעולם מתחילים להצטבר עדויות שהוא קטלני הרבה יותר ממה שהכרנו עד כה. כל אחד ממשרדי הממשלה עשה שיעורי בית והציג איך הוא יגיב אם אכן זה יקרה.

בהמשך התרגיל כבר עלתה הדרמה המחשבתית לפיה המדינה מתחילה לאבד שליטה על הנגיף החדש. הווריאנט הארור כבר מפושט בכל הארץ, ישנם בין 12 ל-15 אלף נדבקים ביום, הרבה מאוד תחלואת ילדים, ובעיקר כולם על הכוונת – מחוסנים ולא מחוסנים, בכל גיל. חומת ההגנה החיסונית של הישראלים נסדקת, נפרצת. הישראלים אובדי עצות, שוב מרגישים את מאכלת הסגרים על צווארם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *