מפחיד: תרחיש הבלהות של משרד הבריאות

169 חולים התגלו ביממה האחרונה בישראל, מדובר בעלייה במספר הנדבקים ביחס לימים הקודמים, על פי תרחיש של משרד הבריאות התפרצות גל שני תוביל לכ-5,000 חולים מונשמים

169 חולים התגלו ביממה האחרונה בישראל, מדובר בעלייה במספר הנדבקים ביחס לימים הקודמים, על פי תרחיש של משרד הבריאות התפרצות גל שני תוביל לכ-5,000 חולים מונשמים. שרים שנחשפו לתרחיש אומרים כי "מדובר במסע הפחדה שמנותק מהמציאות".

שרים שנחשפו לתרחיש, תקפו את משרד הבריאות ששוב מאיים על הציבור בתרחישים הזויים: "זה מסע הפחדה שלא נפסק. לא צריך ללכת לקיצוניות כדי שנבין שצריך להיערך, במיוחד אחרי שהתרחישים של הגל הראשון לא התממשו". לטענת השרים "תרחיש הייחוס הזה מנותק מהמציאות ומרגיש כמו 'כסת"ח'. אפשר וצריך לדון בהתפרצות אפשרית של גל שני, אבל זו הגזמה מופרכת".

גורם במערכת הבריאות הגיב על הטענות ואמר לחדשות 12: "ההחלטה שלנו כממשלה היא שצריך להיות לערוכים גם לתרחישים קשים. אנחנו לא מסתמכים על ניסים או על משאלות לב. כמערכת אנחנו צריכים לדעת להיערך לשלל תרחישי ייחוס – גם קלים וגם קשים".

לאנשי משרד הבריאות יהיה קשה לשכנע את השרים בתרחיש אימים כזה, למרות שיש הסכמה בין השרים על אחוזי תחלואה גבוהים.

מתוך כלל הנדבקים החדשים בשבוע האחרון – 122 הם מקרב אוכלוסיית העובדים הזרים בישראל. רבים מהחולים הללו מגיעים מת"א – מה שהביא לעליה באיזור תל אביב

העובדים הזרים עובדים בבתי מלון, מסעדות, ואחרים – מקומות שיכולים לגרום להדבקה המונית. רבים מהעובדים הזרים מטפלים בקשישים,.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו..........

    .
    .
    .
    מיל הוא מרחק של 2000 אמה.

    לפי חישובו של הרמב"ם – [912 מטר.]
    לפי חישובו של רבי חיים נאה – [960 מטר.]
    לפי חישובו של החזון איש – [ 1.152 מטר.]

    פרסה היא מרחק של [4 מילים] כלומר 8000 אמה.
    לפי הרמב"ם – [3.65] ק"מ
    לפי רבי חיים נאה – [3.84] ק"מ
    לפי החזון איש – [4.608] ק"מ

    הפסיקה המקובלת היא של הרב חיים נאה-
    שמידת [אמה היא 48 ס"מ].
    ובכל אמה יש 6 טפחים וכל טפח הוא [8 ס"מ.]
    שבעצם בכל טפח יש 4 אצבעות וכל אצבע היא [2 ס"מ].

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב