"תתכונו לצונאמי של עליות מחירים״

אייל רביד, מנכ״ל ומבעלי השליטה ברשת ויקטורי מתריע מפני גל של התייקרויות.

אייל רביד, מנכ״ל ומבעלי השליטה ברשת ויקטורי מתריע מפני גל של התייקרויות.

בדף הפייסבוק שלו התריע רביד, ״את הדברים האלה צריך לכתוב בצורה מפורשת כדי שאף אחד לא יגיד שלא ידע. ימים קשים לפנינו, אפשר להגיד שלפנינו ממש צונאמי של עליות מחירים״.

כידוע, מחירי הכלים החד פעמיים יעלו בתחילת החודש הבא בעקבות מס הקנייה שליברמן הטיל על הציבור יחד עם המס על המשקאות

רביד כותב, ״מחירי הדלק עומדים לזנק, בממשלה העבירו מס חדש על כלים חד פעמיים לצד מס נוסף על משקאות ממותקים. אלו רק חלק מהגורמים שיכבידו על הכיס של כולנו. ואם זה לא מספיק גם הקורונה וההשפעות שלה עוד כאן, הספקים כבר הודיעו שאחרי עשור שבו לא העלו מחירים כבר אין להם ברירה. לפני הקורונה להביא לארץ דרך הים מכולה עם מוצרים מהמזרח הרחוק עלתה להם 7,500 שקל והיום המחיר כבר מגיע ל-59,000 שקל למכולה. מאירופה המחיר זינק מ-2,500 שקל ל-17 אלף שקל למכולה ואת כל זה הארנק של כולנו יספוג״.

עם זאת, רביד התחייב לפעול להוזלת סל הקניות: ״אנחנו נמשיך לעשות ככל יכולתנו בכדי להוזיל את הסל המשפחתי, לתת מבצעי עומק, להלחם בספקים ולהעמיק את הייבוא המקביל. אתם תהיו צרכנים חכמים, תתכננו מראש ותנהלו את החשבון המשפחתי בצורה נבונה וביחד נמשיך את המאבק על יוקר המחייה״.

"ספקים שלא העלו מחירים כבר שנים, מחכים להזדמנות והמיסוי החדש של כלים חד פעמיים ומשקאות מתוקים נותן להם לגיטימציה להעלות מחירים". מסר גורם בשוק לכלכליסט. לדבריו, לממשלה שמעלה מיסים שמובילים להתייקרות מוצרי צריכה ומזון, לא תהיה יכולת לדרוש מספקים להמנע מהעלאת מחירים כפי שקרה בעבר."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *