‏מתנת חג לעסקים ולתושבים בבני ברק: חניון עירוני ענק במרכז העיר

עד לאחר חג הפסח יהיה ניתן לחנות בחניון הענק ללא תשלום

באחד השבועות העמוסים ביותר בבני ברק, חונכת העירייה חניון עירוני ענק עם מאות מקומות חניה בליבה הסואן של העיר. החניון החדש ישרת את תושבי העיר ועשרות אלפי הלקוחות הבאים בשעריה לסידורים וקניות בבני ברק.
החניון שוכן במתחם דובק לשעבר בלב רחוב רבי עקיבא כאשר הכניסה והיציאה לחניון הן מרחוב אחיעזר.
הבשורה הגדולה של החניון, תהווה פתרון לבעיות התחבורה שמקשות על התושבים והעסקים, במיוחד בזמני שיא של קניות כמו ערבי חגים.

מתחם דובק מתוכנן בעתיד לבניה למגורים, אך בהתערבות ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין יחד עם מנכ"ל החברה הכלכלית של בני ברק הרב שלמה פולק והסמנכ"ל הרב יהודה מורגנשטרן ובשיתוף פעולה מצוין עם הנהלת חברת דובק, למשך תקופה ארוכה, ישמש המתחם הענק כאמור כחניון לרווחת התושבים ובעלי העסקים.

היום (יום א), יושק החניון החדש, ולכבוד חג הפסח במשך כל ימי השבוע הנוכחי ועד לאחר חג הפסח תהיה החניה ללא תשלום לתושבים ולאורחים, זאת מתוך מטרה של עיריית בני ברק והחברה הכלכלית לסייע לעסקים בעיר להתאושש לאחר תקופת הקורונה הארוכה.

לדברי ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין: החניון החדש הוא בשורה אדירה לכל מי שמתכנן לערוך את הקניות שלו בבני ברק ולכל תושבי האזור. העירייה והחברה הכלכלית, עושות יחד כל שבאפשרותן על מנת להעצים את העסקים בעיר ולהחזיר את בני ברק לתפקידה כמרכז העסקים והקניות עבור הציבור החרדי מכל רחבי הארץ. בבני ברק אנחנו מתמודדים עם תשתיות תחבורה מאוד ישנות, ולכן שמתי את נושא שדרוג התחבורה כנושא ראשון במעלה לטובת התושבים. החניון הוא עוד אחד מסדרת מהלכים שהעירייה עשתה ותעשה על מנת לשפר את התנועה וההתניידות בעיר.

הרב שלמה פולק מנכ"ל החברה הכלכלית: מדובר בצעד תכנוני שאנחנו עובדים עליו זמן רב, במטרה להפוך את העיר לנגישה יותר ואטרקטיבית לעסקים. אנחנו פועלים יחד עם העירייה לתעל את כל השטחים ואת כל התעודות הבנייה בעיר לטובת פיתוח ושדרוג המענים והשירותים לתושבים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *