בליכוד שוללים ממשלת אחדות: "גנץ חצה קו אדום"

גורמים בליכוד מבהירים כי לא יקימו ממשלת אחדות עם גנץ: "ראש הממשלה פגוע מאוד מהעובדה שכינו אותו 'בוגד'"

לאחר מערכת בחירות עקובה מדם שכלל בין היתר קרב הכפשות בין גנץ לנתניהו, כעת מבהירים בליכוד כי יו"ר כחול לבן לא יצורף לממשלה בגלל שחצה קו אדום במהלך מערכת הבחירות. יש לציין כי עד לרגע זה גנץ לא טרח להתקשר לנתניהו לברך אותו על ניצחונו כפי שמקובל בפוליטיקה העולמית.

גורמים בליכוד הבהירו אתמול לישראל היום כי "אין שום סיכוי ללכת עם גנץ אחרי מה שהוא עשה". לטענתם, גנץ וחבריו למפלגה כינו במהלך הקמפיין את נתניהו "בוגד", אותם גורמים הבהירו כי "זהו קו אדום שלא חוצים".

מקרובי ראש הממשלה מספרים כי הוא טען בפניהם שאין בכוונתו לזמן את יו"ר כחול לבן לשיחות המשא ומתן הקואליציוני. לדבריהם, "ראש הממשלה פגוע מאוד מהעובדה שכינו אותו 'בוגד'. אפשר לנהל מערכת בחירות ואפשר להעביר ביקורת, אבל הם חצו את כל הקווים האדומים. נתניהו אומר שהוא נתן את כל חייו לביטחון המדינה, מימיו בסיירת מטכ"ל ועד כהונתו כראש הממשלה. לבוא ולהגיד עליו 'בוגד' זה חוצפה, זה הזוי, זה משהו שהוא לא יכול לעבור עליו לסדר היום".

אותם גורמים הוסיפו, "לא רק שאנשי כחול לבן מתחו ביקורת בלתי סבירה, הם גם שיקרו בעניין הצוללות. היתה שם ממש עלילת דם, והם יודעים את זה. בושה וחרפה. אין סיכוי שאחרי דבר כזה הם עוד יבקשו לשבת יחד בממשלה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רוצים מדינה של הקב"ה! הקב"ה אנחנו בוחרים בך! יגדל כח התורה!

    רוצים מדינה של הקב"ה! הקב"ה אנחנו בוחרים בך! יגדל כח התורה!

    רוצים מדינה של הקב"ה! הקב"ה אנחנו בוחרים בך! יגדל כח התורה! |
    הגב