ללום גילה: הלברטל אינו עורך דין

עורך הדין יואב ללום החליט בעקבות דבריו המזעזעים של דוב הלברטל באתר אקטואליק להגיש תלונה לוועדת האתיקה, בה התברר כי דוב הלברטל אינו עורך דין כהגדרתו בחוק לשכת עורכי הדין ואסור לו להציג עצמו כעורך דין.

עורך הדין יואב ללום החליט בעקבות דבריו המזעזעים של דוב הלברטל באתר אקטואליק להגיש תלונה לוועדת האתיקה, בה התברר כי דוב הלברטל אינו עורך דין כהגדרתו בחוק לשכת עורכי הדין ואסור לו להציג עצמו כעורך דין.

בטור שפורסם באקטואליק קרא דב הלברטל בקריאה לכל האשכנזים, צאצאיהם של מייסדי המדינה בדמם ובמסירותם, אלו שהעלו את השבט האחר, שלא להצביע למפלגת העבודה. "האשכנזים צריכים להשאיר את מפלגת העבודה רק למרוקאים"

מפלגת העבודה- גשר הגישה לפני זמן קצר (שני) תלונה במשטרה נגד הפובליציסט החרדי, דב הלברטל, בעקבות טורו שפרסם באתר אקטואליק בו קרא לאשכנזים לא להצביע להם בגלל שבראשות המפלגה עומדים 3 מרוקאים- עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס ואיציק שמולי.

"אנו מגנים בחריפות את דבריו הנלוזים, הגזעניים ומפיצי הרוע של דב הלברטל שלא ראוי להתכבד בתואר רב. כי אם היה ראוי לו, לא היה מפיץ שנאת חינם בשבוע זה שלפני ט’ באב", מסרו במפלגה.

עוד נמסר כי "העבודה גשר היא תנועתם של כל אזרחי מדינת ישראל, יהודים ושאינם יהודים, מזרחים ואשכנזים, דתיים וחילונים. השסעים אותם הלברטל ודומיו מעמיקים למטרותיהם האישיות, נשארים פתוחים ומדממים גם לאחר שחולפות הבחירות וגם אחרי שדפי העיתונים עליהם הם נכתבים מצהיבים".

"בעוד הלברטל רואה בישראלים ויהודים ש'לא בצבע הנכון' שבט אחר – אנחנו, בעבודה גשר רואים מולנו רק בני אדם לפני הכל. אצלנו, אהבת חינם לפני הכל", דברי אשי המפלגה.

בטור באקטואליק קרא הלברטל מכאן תצא קריאה לכל האשכנזים, צאצאיהם של מייסדי המדינה בדמם ובמסירותם, אלו שהעלו את השבט האחר, שלא להצביע למפלגת העבודה. האשכנזים צריכים להשאיר את מפלגת העבודה רק למרוקאים.

מדובר בתרמית. שכן מה ללוי אובקסיס עם מפלגת העבודה? האם אין גבול לצביעות? היא הרי יותר ימנית מהליכוד. אין גבול לאופורטוניזם? ופרץ, אין לי ספק שלא יהסס לחבור לליכוד. וזו מהשבט השחור, שבמקום העשירי, אני מוכן להמר שהיא יותר ימנית מסמוטריץ'.

בכל מקרה, המפלגה המרוקאית, מפלגת העבודה, פתחה במלחמת תרבות נגד האשכנזים. לפני שהעניין יתפשט, הם צריכים לדעת שהשבט הלבן לא יעמוד מנגד, מול השבט השחור.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. משוגע

    יואב ליד מוצדק יואב אין עליך בעולם תמשיך ותעצור את הגזענות המסריחה שיש בישראל אין עליך

    נהוראי |
    הגב
  2. דובי שכנזי אנאלפאבית שעט על תוארים עובד עלינו. כל הכבוד רב ללום. דובי זבל תצביע להיטלר הוא אשכנאצי כמוך

    איכסע הייצור הזה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב