דאגה במפלגות החרדיות: אחוז הצבעה גבוה ביחס לבחירות הקודמות

מנתוני ועדת הבחירות עולה כי אחוז הצבעה גבוה נכון לשעה 10- 15% – וזאת לעומת 12 אחוז בבחירות קודמות. באם המגמה תימשך לאורך היום ואחוז ההצבעה יעלה בהתמדה – גנץ לוקח

מנתוני ועדת הבחירות עולה כי אחוז הצבעה גבוה נכון לשעה 10- 15% – וזאת לעומת 12 אחוז בבחירות קודמות. באם המגמה תימשך לאורך היום ואחוז ההצבעה יעלה בהתמדה – נתניהו לא יוכל להגיע ל-61 מנדטים הנכספים.  מדובר באחוז ההצבעה הגבוה ביותר מאז 1984.

ברחוב החרדי ישנה דאגה רבה: כבר בשעה זו אחוז ההצבעה גבוה מהבחירות הקודמות ב-2%

בכפר מנדא, נרשמו אחוזי הצבעה מפתיעים בחברה הערבית, גבוהים . תורים בקלפיות כבר מוקדם בבוקר והתעניינות גבוהה.

נכון לשעה 11:00: לא נרשמו אירועים חריגים שדרשו את התערבות המשטרה למעט מקרים בודדים ונקודתיים שנבדקים ומטופלים בשעה זו. כך למשל, המשטרה מודיעה כי סגרה קלפי באום אל פחם לאחר שאחד המשקיפים החל לצלם את האזרחים, מה שכזכור אסור.
המשטרה הוציאה אותו החוצה מה שגרם לבלאגן ובמשטרה החליטו לסגור את הקלפי נכון לשעה זו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, השכימו הבוקר להצביע בבחירות לכנסת ה-22 . השניים הצביעו בקלפיות הסמוכות לבתיהם בירושלים ובראש העין.

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו להצביע בקלפי הסמוכה לביתם בבית הספר "בית חינוך עירוני ג'" בירושלים.

לאחר שהצביע אמר נתניהו: "הנשיא טראמפ אמר אתמול שאלו בחירות צמודות, אני יכול לאשר לכם הבוקר – הן צמודות מאוד. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע. שיהיה בהצלחה".

לאחר מכן העלה נתניהו סרטון שצילם מאחורי הפרגוד, ובו הוא נראה מכניס את הפתק 'מחל' למעטפה: "נחשו באיזה פתק אני בוחר", התלוצץ – וזה למרות האיסור על קיום תעמולה בשטח הקלפי.

בנו אבנר, העלה תמונה לאינסטגרם שלו, וכתב: "אני אוהב את אבא שלי והכי גאה בו בעולם". נתניהו שיתף את התמונה ברשתות החברתיות והודה לבנו.

רוה"מ בנימין נתניהו שיגר סרטון אישי לחסידי חב"ד "לעולם לא אשכח את השיחות שלי עם הרבי מליובאוויטש. הוא אמר לי שמור על ארץ ישראל ועכשיו אנחנו נאבקים על ארץ ישראל וכעת המאבק צמוד"

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *