במקום הראשון בריכוזי חב"ד: הצלחה סוחפת לקמפיין חב"ד ב'יהדות התורה'

הצלחה סוחפת נרשמה גם בבחירות אלו למטה חב"ד ביהדות התורה כשהמפלגה הגדילה את כוחה בחב"ד ושמרה על המקום הראשון בכל ריכוזי חב"ד, זו הפעם השנייה ברציפות • אל סחף הרבנים שהלך וגדל מיום ליום הצטרפו גם רבנים מהפלג המשיחיסטי • עם פירסום נתוני האמת עולה כי לאור הגידול הרב – חב"ד העניקה ליהדות התורה 15-20 אלף קולות

הצלחה סוחפת נרשמה גם בבחירות אלו למטה חב"ד ביהדות התורה כשהמפלגה הגדילה את כוחה בחב"ד ושמרה על המקום הראשון בכל ריכוזי חב"ד, זו הפעם השנייה ברציפות.

במטה חב"ד זוקפים את ההצלחה הגדולה לקמפיין ממוקד מהרגע הראשון שהתמקד במסר כי יהדות התורה היא הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין, לאור מכתב ההתחייבות הברור עליו חתמו ראשי יהדות התורה לפני מספר חודשים, כשאליו נוסף מסמך התחייבות חדש של סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש שנוסח אישית על ידי הרב ישראל הלפרין שליח חב"ד ורב קהילת חב"ד בהרצליה העומד בראש 'המטה לשלום העם והארץ'.

המסרים "הפעם בלב שקט מצביעים ליהדות התורה", הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין" ו"מאז ומתמיד יהדות התורה הייתה נגד תכנית חלוקת ארץ ישראל" חזרו והופיעו באופן עיקבי בכל הפרסומים של המטה לאור מכתבי ההתחייבות הברורים לשמירה על ארץ ישראל.

מול ניסיונות של מפלגות נוספות לנגוס בנתח החב"די, זקפו במטה חב"ד ביהדות התורה עבודה שקטה וממוקדת מול גדולי רבני ומשפיעי חב"ד שבזה אחר זה הביעו באופן פומבי את תמיכתם ביהדות התורה וקראו שלא לתמוך ברשימה שלא תעבור את אחוז החסימה.

חומר פרסומי ייעודי הופץ בריכוזי חב"ד עם התמקדות בנושאים הקרובים לליבם של חסידי חב"ד: שמירה על שלוש השלימויות שהיו כה חשובים לרבי: שלימות העם, שלימות התורה ושלימות הארץ, וכן התמקדות בפועלו הרב של סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, הנציג הנאמן של חב"ד בכנסת, העומד לימין רבני חב"ד כל העת.

אל סחף הרבנים שהלך וגדל מיום ליום הצטרפו גם רבנים מהפלג המשיחי ובראשם: הרב ישראל הלפרין, אב"ד חיפה הרב גדליה אקסלרוד, יו"ר ועד רבני ארץ ישראל הרב שלום דובער וולפא, המשפיע הרב זושא פויזנר ורבים נוספים.

במסגרת העבודה הממוקדת מול בתי רבני ומשפיעי חב"ד חשף לראשונה אב"ד חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי את העובדה כי כל השנים הוא ובני ביתו מצביעים ליהדות התורה, וקרא לכל אנ"ש בנחלת הר חב"ד ולכל מי שחשוב העניין להצביע רק ליהדות התורה.

מטות ייעודים שפעלו בריכוזי חב"ד שצויידו בתוכנות מחשב שסייעו בפילוח און ליין של קולות חב"ד מה שסייע רבות למטה יום הבחירות בהוצאת ודירבון המצביעים להגיע לקלפיות.

עם פירסום נתוני האמת עולה כי לאור הגידול הרב בכל ריכוזי חב"ד, חב"ד העניקה ליהדות התורה 15-20 אלף קולות: בכפר חב"ד בבחירות 2019 מועד א' זכתה ב-533 קולות, במועד ב' זכתה ל-1,064 קולות, ואילו כעת ל-1,118 קולות.

גם בקהילת חב"ד בלוד נרשמה תמיכה של מאות קולות לעומת קולות בודדים בבחירות הקודמות. במועד ב' זכתה יהדות התורה ל-643 קולות, ואילו כעת זכתה ל950 קולות.

בקריית מלאכי קיבלה 'יהדות התורה' מאות קולות במועד א', במועד ב' זכתה ל-1,002 קולות, והפעם הגדילה את כוחה ל-1,059 קולות.

בצפת נרשמה עלייה של למעלה מ-300 קולות שקיבלה יהדות התורה הרבה בזכות קולותיהם של חסידי חב"ד ותמיכת רבני ומשפיעי חב"ד בעיר שהורו לאנ"ש להצביע ליהדות התורה.

לצד אלו נוספו עוד ריכוזים של חסידי חב"ד בנקודות רבות ברחבי הארץ: תוספת של מאות קולות בחב"ד בכל יישוב ויישוב כדלהלן: רחובות, מגדל העמק, אלעד, באר שבע, אשקלון, בית שמש, הרצליה, בני ברק, אופקים, פתח תקווה, חולון, ירושלים, ביתר עילית, נתניה, שבהם היתה הפעם תמיכה גוברת של חב"ד ב'יהדות התורה'.

במטה חב"ד מציינים בסיפוק את העובדה כי רובם המוחלט של רבני ומשפיעי חב"ד הביעו באופן פומבי ביהדות התורה סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש מסכם בהצלחה את הקמפיין המוצלח שהשאיר בפעם השנייה ברציפות את הבכורה ליהדות התורה בכל ריכוזי חב"ד, ואת החיזוקים ועידודים הרבים שקיבל מרבני ומשפיעי חב"ד.

"אין ספק שאנחנו הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין. היחידה שתשמור חזק על שלוש השלמויות שחשובים לרבי. אמשיך לסייע ולעמוד לימין חב"ד כל ימות השנה. יהדות התורה תמיד נלחמה למען ארץ ישראל. כבר לפני 90 שנה בדיוני ועדת פיל לחלוקת הארץ היא הביעה את התנגדותה הנחרצת. יהדות התורה גדולה וחזקה תשמור על ארץ ישראל.

יהדות התורה היא הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין והיא זכתה לברכתם של רבני ומשפיעי חב"ד", אמר סגן השר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *