גדולי ישראל: "ח"ו לחשוב לסגור את היכלי התורה"

הוראה ברורה יוצאת הבוקר מרשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ומרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין שליט"א לחברי הכנסת של "דגל התורה": "ח"ו לחשוב לסגור את היכלי התורה אשר נזהרים ושומרים על כל כללי הזהירות וכציווי התורה"

הוראה ברורה יוצאת הבוקר מרשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ומרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין שליט"א לחברי הכנסת של "דגל התורה": "ח"ו לחשוב לסגור את היכלי התורה אשר נזהרים ושומרים על כל כללי הזהירות וכציווי התורה". המכתב המתפרסם הבוקר ביתד נאמן נכתב בתגובה להחלטת משרד הבריאות לסגור את מוסדות החינוך באיזורים בהם יש הגבלות.

לאור הדיבורים שעלו על סגירתם ח"ו של היכלי התורה, גם במקומות שאין בהם חשש סכנה, הורו רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ורבינו מרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין שליט"א לחברי הכנסת של "דגל התורה" באופן ברור, כי זכות לימוד התורה של הישיבות הכוללים והת"תים היא המגן והשמירה מפני הסכנה, ואשרי חלקם של הזוכים ללמוד בזמני קושי והפרעות, וכל המבינים גודל ערכה וזכותה יודעים שח"ו לחשוב לסגור את היכלי התורה אשר נזהרים ושומרים על כל כללי הזהירות וכציווי התורה.

בדבריהם הדגישו מרנן ורבנן שליט"א כי בודאי חובה להתרחק בשמירה רבה מן החולים ולשמור על כל כללי הזהירות, ולבדוק את אלו שנמצאים בחשש, אך חלילה לפגוע בהיכלי התורה שעומדים לנו למגן ולמושיע.".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דרכי ציון אבילות כל שעריה שוממין מבלי באי מועד בימים אלו

    "דרכי ציון אבילות כל שעריה שוממין מבלי באי מועד"
    בימים אלו עם התגברות רדיפות השלטונות על בתי הכנסת וציבור החרדי בכלל,
    באמתלאות של גל שני,

    החלו במקביל גם ההצקות בציון הרשב"י,
    כאשר השומרים המסתובבים בציון הרשב"י,

    (שבעצם הובאו מלכתחילה – כאילו – "רק" במטרה לסלק את הארחי פרחי המפריעים למתפללים, וכאילו "רק" לטובת המתפללים),

    הרשעים הוציאו את כל השולחנות והספסלים, ואסרו לקיים מניני תפילה בתוך הציון, ואינם נותנים להיכנס בתוך הציון, אלא למספר אנשים מצומצם בלבד, למרות שכל שטח הציון ריק ושומם.

    מלבד זאת יש שמועות שבכוונת השלטונות להטיל "סגר" מלא על כל האיזור מירון,

    (כפי שעשו בתקופה האחרונה על עוד ערים וישובים חרדים בארה"ק),

    כאשר המטרה מובנת מאליה, שלא יבואו יהודים להתפלל על ציון הרשב"י זי"ע ולפעול ישועות על הכלל ועל הפרט, ובפרט בימים טרופים אלו.

    היהדות החרדית תתקומם נגד כל מזימה, שהיא של השתלטות על ציון הרשב"י, והצרת רגלי המתפללים,
    ובמלחמת אש דת השערה שלפת נגד צורריך…

    * * * * * *

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב