בנט תקף את נתניהו, דרעי קם ממקומו וצעק: "שקרן"

מהומה התחוללה במליאת הכנסת כאשר ראש הממשלה בנט נאם ותקף את הממשלה הקודמת. בנט לא הזכיר אפילו פעם אחת את נתניהו

 

ראש הממשלה נפתלי בנט תקף בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת את הממשלה הקודמת: "בואו נדבר על מבחן התוצאה. בעזה במשך 12 שנה הבלגתם מול רקטות, אצלנו על בלון אנחנו תוקפים. ירשתם לבנון לפני 12 שנה והותרתם חיזבאללה עם פי 10 טילים על כל נקודה בישראל. את כל ההזמנה הזו הותרתם לנו ובגלל זה תקציב הביטחון הוא ענק. דרשנו וקיבלנו לסגור פערים כדי לבנות את חומות." דרעי קם ממקומו וצעק: "אתה שקרן".

בנט תקף עוד: "תקציב ביטחון גדול בא על חשבון דברים אחרים זה נכון. מאז הקמת המדינה אנחנו משלמים מחיר מסויים כדי לחיות בביטחון. אני מאמין שעצמתה הצבאים של ישראל חייבת להיות בכמה דרגות מעל אויבנו. לא רק ברטוריקה ומילים אלא בפועל. הירושה שהושארה לנו זה שאיראן נמצאת בשל המתקדם ביותר של פרוייקט הגרעין שלה, אבל אנחנו נטפל כי אנחנו יודיעם מה לעשות. ללכת ולריב כשבנתיים איראן דוברת קדימה זה חוסר אחריות לאומית וזו המורשת שאתם מותירים ואנחנו נתקן."

ראש הממשלה נפתלי בנט תקף עוד  בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת: "החיים בישראל חייבים להיות קלים יותר, העם מפקיד בידנו את הכוח להילחם ולא להיות בכיס של פוקדים ממפלגות כאלה ואחרות. זה ההבדל בין מנהיגות מובילה לבין להיות מובל. מי שפוחד לפרגן למי שסביבו זו לא מנהיגות, מי שפוחד מאנשים חזקים, מתרבות הוויכוח, אז אצלנו זה אחרת."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט שתמות הלילה אמן. אתה המן ימח שמך זבל בן זבלית

    אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב