בגלל החמץ בבתי החולים: סילמן מאיימת להפיל את הממשלה

יו"ר ועדת הבריאות עידית סילמן זעמה על שר הבריאות שהחליט לאפשר הכנסת חמץ לבתי החולים במהלך חג הפסח: "מזלזל בכמעט 70% מהציבור בישראל – ובחברים שלו לקואליציה" • סילמן איימה: "זה קו אדום, במשמרת שלי זה לא יהיה"

יו"ר הקואליציה עידית סילמן ויו"ר ועדת הבריאות פתחה במתקפה חריפה נגד שר הבריאות הבוקר (ראשון) במהלך דיון שקיימה ועדת הבריאות.  סילמן זעמה על כוונתו של הורביץ לאפשר הכנסת חמץ לבתי החולים במהלך חג הפסח ואיימה בהפלת הממשלה: "אנחנו באצבעות שלנו לא נוכל להמשיך לאדם כזה להיות שר".

 

"בזמן שכל המדינה בטלטלה בגלל המציאות, שר הבריאות מוצא לנכון להוציא הודעה שקשורה לחמץ בפסח לבתי החולים, למקום שהוא כל כולו רעות והתחשבות באחר", פתחה סילמן את דבריה, "מקום שהוא לא רק מציג את ערך האחדות והרעות, ובאמת בסופו של דבר זה לא הציפייה שלנו משר הבריאות שיבוא להחריב את זה".

היא הוסיפה: "אנשים בשואה צמו בפסח כדי לא לאכול חמץ ושר במדינת ישראל בתוך קואליציה כמו שלנו, לצערי אומר להכניס חמץ. מעבר שזה פגיעה אישית וזלזול בחברים לקואליציה, זה זלזול בכמעט 70% מהציבור בישראל ברשות אותה ממשלת אחדות והתחשבות. לעם ישראל יש דגלים, שדורות שלמים המיתו את עצמם עליהם – ואנחנו בטח בממשלה הנוכחית לא נהיה חלק בהפלתם – וחייבים לכבד את הציבור".

יו"ר הקואליציה איימה: "אנחנו לא נוכל לקחת חלק במקום כזה שזו האמירה. אני מקווה ששר הבריאות ואני מצפה ממנו שיכבד את הציבור ויכבד את הקואליציה שבה הוא נמצא, ואת המקומות שיש לנו בהם גם וטו בנושאים של דת ומדינה ויתחשב ברגשות הציבור המסורתי והדת בישראל. כי אנחנו באצבעות שלנו לא נוכל לאפשר לאדם כזה להמשיך ולהיות שר אם הוא בא ואומר את האמירות האלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *