בעקבות מקרה אלימות נוסף נגד נהג אוטובוס: קו 66 של דן יושבת

הנהג, שהותקף הערב באגרופים על ידי נוסע שדרש ממנו לפתוח את הדלתות באמצע נסיעה, מאושפז בבית החולים בילינסון עם עין נפוחה וכאבים בצוואר *** מסלול הקו, שיושבת בשני הכיוונים, הוא בין מסוף כרמלית בתל-אביב לבין התחנה המרכזית בפתח תקווה

קו 66 של חברת דן יושבת היום (ה') לשעתיים, בבוקר. זאת לאחר שהערב הותקף נהג קו 66 באגרופים על ידי נוסע שדרש ממנו לפתוח את הדלתות באמצע הנסיעה, בניגוד להוראות.

הנהג, רסמי מחאג'נה, מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם עין נפוחה וכאבים בצוואר. מקרה זה מצטרף לאירועי אלימות רבים נגד נהגי התחבורה הציבורית בישראל בתקופה האחרונה.

מסלול הקו, שיושבת בשני הכיוונים, הוא בין מסוף כרמלית בת"א לבין התחנה המרכזית בפתח תקווה. לנוסעים בקו זה, מומלץ לבחור בדרכים חלופיות.

מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא: "נמשיך להיאבק בתופעה החמורה של תקיפות נהגים. ההסתדרות עושה ותעשה הכל כדי לדאוג לשלומם וביטחונם של הנהגים, ולא תיתן שיפגעו בהם. אנחנו קוראים למשרד התחבורה לאמץ בדחיפות את ההצעה לתיקון החוק ולפעול למען הכרה בנהגים כעובדי ציבור, במטרה שהענישה נגד תוקפי הנהגים תוחמר בצורה משמעותית ותייצר הרתעה ראויה".

יו"ר ועד הנהגים בחברת דן יוסי קפילוטו: "מקרי האלימות נגד נהגים הפכו לתופעה נפוצה בישראל, ויש חוסר אכיפה משווע מצד הרשויות. אני פונה לממשלה להכיר בנו כעובדי ציבור ולמנוע את מקרה האלימות הבא, שלצערי הוא רק עניין של זמן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *