החל פינוי השכונות המזרחיות ברפיח. מטוסי צה"ל תקפו הלילה מספר פעמים

כתוצאה ממתקפת פצצות המרגמה אתמול על כרם שלום, נהרגו ארבעה חיילים ה' יקום דמם. צה"ל תקף את מקורות הירי והורה לתושבי מזרח רפיח להתפנות צפונה

הבוקר (שני) הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חיילי צה"ל שנפלו אתמול בהתקפת הפצ"מרים על כרם שלום. לפני שעה קלה הותר לפרסום שמו של חייל רביעי שנפגע בהתקפה, ה' יקום דמם.

צה"ל תקף בלילה מטרות טרור במרחב רפיח במוקד ממנו בוצע הירי אמש לעבר כרם שלום, בהן עמדת צליפה, מבנה צבאי ותשתית טרור. בנוסף, כוחות צוות קרב של חטיבה 679 זיהו חוליית מחבלים חמושים ובסגירת מעגל מהירה כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבלים.

במהלך היממה האחרונה תקפו מטוסי קרב מטרות טרור ברחבי הרצועה, בהן מבנים צבאיים, אתרי שיגור ומבנים ממולכדים. בנוסף, מסוקי קרב תקפו אמצעי לחימה ומבנה ממנו בוצע ירי אל עבר כוחותינו.

הבוקר בסביבות השעה שמונה, הוטלו בשכונות המזרחיות של רפיח כרוזים הקוראים לתושבים להתפנות באופן זמני לאיזור ההומניטרי המורחב בעיבורי חאן יונס הממוקם צפונית מערבית. הפינוי הזה מתבצע באמצעות כרוזים, הודעות SMS, שיחות טלפון ושידורי מדיה בערבית.

בתוך כך נמסר מפי גורם מצרי בכיר כי ההתקפה של חמאס על כרם שלום, חיבלה במו"מ לעסקת חטופים. מקורות ערבים דיווחו כי המצרים סגרו את מעבר רפיח בעקבות כוונת ישראל להיכנס לרפיח. גורמים צבאיים מסרו כי מחבלים ירו הבוקר פצצת מרגמה לעבר חיילים ששוהים במסדרון נצרים, בחסד ה' לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

נוסח הכרוז: אל כל התושבים והחוסים באזור העיירה אלשוכה ושכונות אל-סלאם, אל-ג׳נינה, תבה זראע, ואל-ירמוכ, והבלוקים: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 28, 270. צה"ל יפעל בעוצמה רבה כנגד ארגוני הטרור באזור בו אתם נמצאים, כפי שפעל עד כה. כל הנמצא בסמוך לארגוני טרור מסכן את עצמו ואת בני משפחתו. למען שלומכם, צה״ל מפציר בכם להתפנות באופן מיידי לאזור ההומניטרי המורחב במרחב אלמואסי. אנו מזהירים אתכם שהעיר עזה עודנה אזור לחימה מסוכן, הימנעו מחזרה צפונית לנחל עזה. אנו מזהירים אתכם מלהתקרב לגדר הביטחון המזרחית והדרומית. צבא ההגנה לישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *