המחבל הישראלי שירה לעבר החיילים, חילק את זמנו בין שפרעם וג'נין

"צעיר" ישראלי השתתף ב"קרבות" נגד חיילי צה"ל בעת מבצע בית וגן בג'נין. מדובר בעל אזרחות ישראלית. מי יודע, אולי קיבלתם ממנו שירות פעם. אולי אפילו בעברית

השב"כ והמשטרה הצליחו להניח את ידם על אזרח ישראלי שנלחם נגד חיילים בג'נין(!). היום הותר לפרסום כי במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון, נעצר לאחרונה מצטפא ראמי טחאינה, תושב שפרעם כבן 22, ששהה בג'נין באופן תדיר.

מחקירתו בשב"כ ובמשטרה עולה כי לקח חלק בתקיפת כוחות צה"ל במהלך מבצע 'בית וגן' שהתקיים בג'נין בקיץ הקודם, השליך מטען לעבר כוחות צה"ל ויידה אבנים. עוד עולה במסגרת החקירה כי הנאשם לקח חלק בהפרות סדר שהתקיימו באירועי ״שומר החומות״ באביב תשפ"א מול כוחות המשטרה בשפרעם.

בנוסף, כמה צפוי, התברר שהנאשם פרסם דברי שבח ואהדה לפעולות טרור וכן העביר מידע אודות כוחות צה"ל בג'נין. ממצאי החקירה מלמדים על קשר ממשי שהיה לנאשם עם גורמים שונים ביהודה ושומרון, גורמים שאינם אוהבי ישראל בלשון המעטה. עוד מלמדת החקירה כי הנאשם לקח חלק פעיל בפעולות חבלה שונות. כמו כן אותרו ממצאים המעידים על עיסוקו באמצעי לחימה וירי באירועים שונים.

היום (שני) הוגש נגד המחבל הישראלי כתב אישום שמייחס לו עבירות שונות בהן עבירות של מעשי טרור בגין זריקת המטען, העברת מידע לאויב ועבירות נשק. בשב"כ אומרים כי מדובר במקרה נוסף בו אזרח ישראלי מסייע לתשתיות טרור ערביות ביהודה ושומרון.

צפו במחבל מתאמן בירי בנשק חם >>

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שפרעם וגנין

    מי יודע עוד כמה ישנם כאלה…להזהר מהתראות 15 למאי ,צייצן ערבי כתב בספטמבר על ה7 באוקטובר וכעת כתב על ה15 במאי ערנות יתרה ושיהיו כבר בורות טובות הכחדת אוייבנו

    ישראלית יהודיה |
    הגב