המעבד החדש של סויה יאפשר יכולות בינה מלאכותית במכשירים זעירים

חברת הטכנולוגיה שמתמחה בתכנון מעבדי אות ספרתיים, תרחיב את סדרת מעבדי ה־AI שלה גם עבור יישומי TinyML המעבד החדש שלה כבר מעורר עניין בקרב חברות טכנולוגיה

חברת הטכנולוגיה 'סיוה' (Ceva) שמספקת טכנולוגיות קישוריות, חישה ובינה מלאכותית למכשירי קצה חכמים, הודיעה כי תרחיב את סדרת מעבדי הבינה המלאכותית שלה גם ליישומי TinyML.

NeuPro-Nano, המעבד החדש שפיתחה החברה, יאפשר לחברות שבבים ויצרניות להאיץ שילוב יכולות בינה מלאכותית עם יכולות עיבוד גבוהות וצריכת הספק נמוכה גם במכשירים זעירים שמיועדים לצרכנים פרטיים.

עיבוד עתיר ביצועים לשימוש הבינה המלאכותית נעשה מבוקש יותר ויותר ושוק ה־TinyML צומח במהירות. הצמיחה המהירה מאפשרת יישום יכולות בינה מלאכותית במגוון שימושים רחב וכאן נכנס לתמונה המעבד של סויה, ה־ NeuPro-Nano

טכנולוגיית הבינה המלאכותית של סיוה משולבת בשבבים וניתנת לתכנות. היא מיישמת ביעילות במעבד יחיד יכולות עיבוד של רשתות ניטרוניות ועיבוד אותות דיגיטלי ובקרה. היא אף תומכת במספר רב של מודלים מתקדמים ללימוד מכונה.

התכונות הללו והטכנולוגיה של סויה, מאפשרות להפחית עד 80% בזיכרון הנדרש במכשירי קצה קטנים בעזרת מנגנון דחיסה ייחודי. המשרדים של סויה שפועלת מעמק הסיליקון ממוקמים בהרצליה, שם גם נמצא מרכז הפיתוח העולמי שלה. הטכנולוגיה שלה נכללה במאה הפיתוחים הישראליים ששינו את העולם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *