כתב אישום הוגש נגד עבריין "צעיר" שנחשד כמחבל ונורה בבטנו

סכסוך בין חמולות בנגב הסתיים במסע ירי ואלימות בעיר העתיקה בבאר שבע. אזרח שהגיע למקום חשד שמדובר בפיגוע ונטרל את העבריין שאחז בנשק

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) נגד שני תושבי ערערה בנגב שירו לעבר אנשים עמם היו מסוכסכים בעיר העתיקה בב"ש. מכתב האישום עולה כי מכתב האישום בין משפחת הנאשמים למשפחת המתלוננים, קיים סכסוך מתמשך.

לפני כשבועיים הגיעו הנאשמים לעיר העתיקה בבאר שבע שם זיהו את המתלוננים ומעורבים נוספים כשהם מגיעים למקום ואלות בידיהם. אחד מהנאשמים יצא מרכבו כשהוא רעול פנים ונושא בידו נשק, התקרב בריצה אל המתלוננים והחל לירות לעברם.

במקביל הוציא הנאשם השני אלה מתא המטען ותקף באמצעותה אדם נוסף. המתלוננים החלו לברוח מהמקום אך הנאשם המשיך לירות לעברם עד שפגע בחלק מהם ובאחרים. לרוע מזלו עבר במקום אזרח עם נשק שסבר כי מדובר בפיגוע, חתר למגע, ניסה לנטרל את הנאשם, ירה בו ופגע בבטנו.

לכתב האישום נלוותה בקשה למעצר עד תום ההליכים, בה נכתב: "מעשיהם של המשיבים מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור שכן מדובר בעבירות אלימות קשה וירי שבוצעו בצהרי היום בטבורה של עיר, פצעו את המתלוננים, פגעו ברכב נוסע ובחלון של חנות שבתוכה נכחה עובדת…"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *