ערב ר"ח אדר: מטח טילים כבד על הר מירון בעת שאלפים התפללו בציון

מטח כבד של עשרות טילים על הר מירון וסביבותיו ללא נפגעים. ראש המועצה האזורית: מצב בלתי נתפס

ניסי ניסים. מטח כבד של עשרות טילים על הר מירון וסביבותיו ללא נפגעים. הכל התחיל עם מספר טילים וכטב"מים שנורו היום (חמישי), ערב ראש חודש אדר א', לכיוון מירון בעת שהמוני יהודים התפללו בציון רשב"י שבמרומי המושב. מאוחר יותר ירו המחבלים עשרות טילים אל ההר וסביבותיו. תושבים בצפת דיווחו כי נצפו יירוטים מעל ההר. בחסד ה' לא היו נפגעים בהתקפה הזאת.

ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר, קבל הערב על העדר מרחבים מוגנים בציון הרשב"י. סופר אמר: "המצב הזה בלתי נתפס. מצד אחד לא מונעים מאנשים להגיע להר מירון ומצד שני לא מספקים להם מיגון". דבריו כוונו לכאורה לפיקוד העורף ולמשרד הביטחון. סופר הוסיף ואמר: "אנחנו והמשטרה חשים חוסר אונים גדול".

מצה"ל נמסר מוקדם יותר הערב: "מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאלל-ה, בין המטרות שהותקפו, אמצעי לחימה שהיו בתוך משאית, תשתית טרור ומבנה צבאי של הארגון במרחבים אל–חיאם, נבטיה וכפר חמם שבדרום לבנון. זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל, צה"ל תקף בירי ארטילרי את מקורות הירי".

עוד אומרים בצה"ל כי אוגדה 36, אוגדת ההתקפה של פיקוד הצפון, סיימה פרק לחימה ברצועת עזה, במהלכו הסבו כוחות האוגדה פגיעה משמעותית ביכולותיו של ארגון הטרור העזתי. כעת, כך דובר צה"ל "מעמיקה האוגדה את מוכנותה לתכניות המבצעיות מול האויב הצפוני, בהגנה ובהתקפה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *