מי כתב שצה"ל בדרכו לבצע טבח ברפיח, ומה בכוונת הכנסת לעשות בעניינו?

ארגון בצלמו טוען במכתב לוועדת הכנסת כי נגד חבר הכנסת מחד"ש, נצברו כבר אלפי תלונות וקורא להרחיקו מהכנסת לחצי שנה בשל "עלילות הדם" שהוא מפיץ על ישראל

בוועדת הכנסת כבר היה רוב להדחת חבר הכנסת עופר כסף (חד"ש), אך הוא ניצל בהדחה בעור שיניו ב"זכות" חברי הכנסת של יש עתיד ולכאורה לא למד כלום.

מכתב ששלח ארגון זכויות האדם 'בצלמו' לוועדת הכנסת חושף שורה של התבטאויות פוגעניות ביותר של כסיף נגד חיילי צה"ל. במכתב נכתב: מדינת ישראל נמצאת בימים גורלים ביותר. אין חולק שהכניסה לרפיח מפעילה לחץ חזק ביותר על החמאס שיגרום להשבת החטופים ביתר קלות וכמובן לניצחון מדינת ישראל על האויב. מדינת ישראל נמצאת במערכה בינלאומית ומדינתית. ו…

"והנה מר כסיף בוחר לכתוב בעמוד הטוויטר שלו באנגלית דברים נוראים. בין הפנינים שהוא כותב: שחיילי צה"ל הולכים לבצע טבח ברפיח ועוד. הוא אף מעלה סרטון של חיילים ששרים ומתפללים לניצחון וכותב: כך לא נראה צבא בשירות מדינה או עם; כך נראית פלנגה של גזענים משיחיים לבושה לרצח. הביטויים הם עלילות דם נגד חיילי צה"ל . ולכן חובה להעמידו לדין. מעולם לא היה חבר כנסת שהיו נגדו כל־כך הרבה תלונות בתקופה כה קריטית והוא מקבל חסינות. מעולם".

בארגון בצלמו קוראים לוועדת הכנסת להעניש את כסיף בצורה הקיצונית ביותר, כלומר לגזור עליו הרחקה לחצי שנה ושלילת משכורת. "לא ייתכן שבזמן המלחמה וועדת האתיקה כמעט ולא תתכנס ובכך תתן לו חסינות בפועל. יש נגדו אלפי תלונות וחובה על הועדה להתכנס מיד ולהעניש אותו", מסיימים אנשי בצלמו את מכתבם לוועדת הכנסת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *