מעל שמונים שב"חים נתפסו לפנות בוקר בבית מגורים אחד בירושלים

במבצע רחב היקף של משטרת ירושלים נתפסו 84 שוהים בלתי חוקיים במתחם מגורים אחד בשכונת ג'בל מוכבר שבמזרח העיר. באותה מידה אלה יכלו להיות מחבלים

לפנות בוקר ערכה המשטרה בשכונת ג'בל מוכבר, פעילות יזומה נגד עבירות שהייה בלתי חוקית בישראל. בפעילות השתתפו שוטרי תחנת עוז, שוטרי יס״מ ירושלים ולוחמי מג״ב.

הפעילות התמקדה במתחם מגורים בשכונה שנמצאת שבמזרח ירושלים, והיא בוצעה בהתאם לצו חיפוש שהוצא בבית המשפט מבעוד מועד, זאת בעקבות חשד שעלה להלנת ערבים שוהים בלתי חוקיים במקום.

כאמור, עשרות שוטרים הגיעו לפנות בוקר לבית המגורים ואיתרו בתוכו שמונים וארבעה ערבים תושבי יהודה ושומרון, שוהים בלתי חוקיים. מרביתם ללא היתרי שהייה בישראל כלל, וחלקם ללא היתר ללון בישראל.

אחד החשודים נעצר ע״י השוטרים לאחר שניסה להימלט מהמקום ללא הצלחה. כמו כן, במהלך החיפוש בבית אותרו ונתפסו חמישה סכינים. החשודים הועברו לחקירה בתחנת עוז, ונגד בעלי המקום נפתחה חקירה בחשד להלנת שוהים בלתי חוקיים.

רב פקד ברק דדון מתחנת עוז שהוביל את הפשיטה, אמר: "המאבק בשהייה הבלתי חוקית בישראל, ובאלו המסייעים לאלה ששוהים כאן שלא כחוק, הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות היום־יומית שלנו. ניסיון העבר מלמד, שחלק ניכר מהם מחוללי פשיעה ויש בהם גם מי שמעורבים בעבירות בטחוניות וטרור. מרבית הפעילות המשטרתית בהקשר זה היא יזומה – פעילות חשיפה של המשטרה. כך היה גם הלילה.

"עשרות החשודים נתפסו במתחם מגורים אחד שאליו הגענו עם צו בימ״ש, ופתחנו בחקירה גם בהקשר של הלנת השב״חים, במטרה למצות את הדין עם המעורבים. נמשיך לפעול כל העת לאיתור שוהים בלתי חוקיים בירושלים ובכל מקום אחר, ונגד אלו המסייעים להם שלא כחוק. זאת כדי לשמור על שלום הציבור ובטחונו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *