מפתחת טכנולוגיית שבבי הראדר הישראלית החלה להיסחר גם בישראל

'ארבה' שפיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לראדר כלי הרכב להשיג תמונה מפורטת פי מאה מכל ראדר אחר, על מה שמתרחש סביב הרכב, החלה להיסחר ברישום כפול בארץ ובחו"ל

כשישים חברות נסחרות כיום ברישום כפול בבורסה הישראלית. חלקן בלונדון וחלקן בניו־יורק. אליהן מצטרפת 'ארבה רובוטיקס' שהודיעה הבוקר כי החלה להיסחר בבורסה בתל אביב במסגרת רישום כפול. מניות החברה החלו להיסחר בת"א ביום רביעי האחרון תחת הסימול 'ארבה'. שווי שוק מניות החברה עומד על כ־150 מיליון דולר והן צפויות להצטרף למדדי הבורסה במועד העדכון של חודש נובמבר, בסתיו הקרוב.

מניות החברה ימשיכו להיסחר גם בבורסת נאסד"ק, והחברה תמשיך לעמוד בדרישות הדיווח והגילוי של רשות ניירות ערך האמריקאית. במסגרת הרישום הכפול, לא תידרש החברה לדיווחים נוספים בארץ מעבר לאלו שנדרשים בארצות הברית.

ארבה פיתחה פתרון חדשני מבוסס על שבבים לרדאר שמפיקים תמונה בפירוט גבוה פי 100 ביחס לכל רדאר אחר בשוק. שבבים אלו מאפשרים זיהוי הולכי רגל, כלי רכב ומכשולים בכביש בטווח רחוק ובשדה ראייה רחב, בכל תנאי מזג האוויר ותאורה.

הביצועים המתקדמים הללו מעניקים לחברות הרכב יכולות ייחודיות: ממיפוי השטח הפנוי סביב הרכב, דרך ביטול התראות שווא, ועד זיהוי מסלול וכיוון האובייקטים בסביבת הרכב, כדי לחזות את מיקומם העתידי ואת כיוון הנהיגה הרצוי, ובכך לפעול בצורה טובה יותר מאשר נהג אנושי.

התכונות המתקדמות הללו הופכות את טכנולוגיית שבבי הרדאר של ארבה לחיישני מפתח לחדשנות ובטיחות בנסיעה, ומקדמות את חזון הנהיגה האוטונומית. הטכנולוגיה של ארבה זוכה לאמון נרחב וחוצה תעשייה מחברות רכב וחברות Tier 1, שבונות מערכות רדאר על בסיס השבבים של החברה.

קובי מרנקו, מנכ"ל ארבה הסביר את הצעד שעשתה החברה, ואמר: "אנחנו מאמינים שלרישום הכפול בתל אביב יש יתרונות רבים לחברה ולמשקיעים במניותיה. הגדלת ציבור המשקיעים הפוטנציאליים, כולל גופים מוסדיים ישראליים, תוספת ימי ושעות מסחר שיאפשרו למשקיעים מאירופה ואסיה להצטרף, והכניסה למדדים צפוייה לתרום להגברת המסחר, הנזילות ושווי המניה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *