נעצר תוקף החרדית בהריון בלונדון. תיעוד מצמרר מרגע התקיפה

בסרטון ממצלמת האבטחה ניתן לראות את החשוד עוקב אחר הצעירה בת ה-20, מכסה את ראשה בכיסוי כרית ונותן לה מספר אגרופים בבטן. המשטרה מחפשת את התוקף. התיעוד לא ללב חלש

צילומי אבטחה משכונת סטמפורד היל בצפון לונדון תיעדו מתקפה ברוטלית של אלמוני על אישה יהודייה בת 20, שנמצאת בשבוע ה-27 להריונה.

בצילומי האבטחה נראה האלמוני כאשר הוא מכסה לפתע את ראשה של הצעירה החרדית בעזרת פיסת בד, ולאחר מכן מכה אותה בברוטליות בעיקר בבטנה, כאשר היא מנסה להתגונן.

כעבור מספר שניות הצליחה הצעירה היהודיה להימלט מהתוקף, שנראה בצילומי האבטחה נמלט מהמקום בריצה.

במשטרת לונדון פתחו בחקירה בניסיון לאתר את התוקף, ולבדוק האם התקיפה אירעה על רקע אנטישמי. המשטרה גם פירסמה תמונות של התוקף וציינה כי המתקפה הברוטלית התרחשה ביום חמישי האחרון בשעה 18:30, וביקשה מהציבור סיוע בזיהוי התוקף.

ארגון "שומרים" המורכב מיהודים תושבי האזור שהחליטו להתאגד במטרה להגן על התושבים היהודיים שנפלו קורבן למתקפות על רקע אנטישמי בשנים האחרונות, פרסם גם הוא סרטונים מתוך האירוע וביקש את עזרת הציבור באיתור התוקף.

דובר המשטרה המקומית הודיע כי הצעירה סיפרה לשוטרים כי החשוד הפתיע אותה מאחור, הניח כיסוי על ראשה ופתח במתקפה ברוטלית. הצעירה היהודיה נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים, והמשטרה מנסה לאתר את התוקף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *