שבועיים לאחר הגעת הבשר: הרב החב"די הסיר את הכשרות

שבועיים לאחר שהגיעו מאות טונות של בשר שנשחט בפארגווי ונארזו בחותמות כשרותו של הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי – רב קהילת חב"ד בקרית מלאכי, הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה של הכשרות עם חברת בלדי | כל הפרטים

תעלומה: שבועיים לאחר שהגיעו מאות טונות של בשר שנשחט בפארגווי ונארזו בחותמות כשרותו של הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי – רב קהילת חב"ד בקרית מלאכי, הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה של הכשרות עם חברת בלדי.

כשרותו של הרב ירוסלבסקי נמצאת לכאורה במשבר מתמשך בשנים האחרונות לאחר שבקטגוריית הבשר הכשר – שיתוף הפעולה של הכשרות זיגזג באחרונה בין מספר חברות, ודווקא החיבור עם חברת בלדי – הוכתר על ידי עסקני הכשרות כ"הצלחה גדולה למשבר יוקר המחיה".

אולם למרבה הפלא שבועות ספורים לאחר הגעת הבשר לישראל, הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה והסרת ההשגחה, ומתן הכשרות לחברת נטו שהחלה להפיץ מוצרי עוף תחת המותג דליקטסו, כך נודע.

גורמים המקורבים לחברת בלדי זעמו וצוטטו נגד מנהל הכשרות ר' יצחק בלזינסקי, לטענתם, "מהלך זה יתקל בתגובה חמורה".

לדברי מומחה כשרות המכיר לטענתו את התמונה המלאה, מדובר ב"הפקרות של הבד"ץ נותן הכשרות", לדבריו "כיצד ייתכן להביא מאות טונות של בשר ומיד להפקירם ללא השגחה".

"לא ידוע לי על תקדים בוטה וחריף כל כך, הרבנות הראשית מוכרחת להתערב מיידית בפרשה", אמר הגורם. כך או כך דומה שהפרשייה רק בתחילתה.

עד כה הצדדים המוזכרים בכתבה סירבו להעביר תגובה למערכת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *