מאחורי הקלעים: כך התרחש המפץ החרדי במוסיקה • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': עסק הביש של איש העסקים החרדי, התקדמות במגעים להקמת כלי תקשורת חרדי, ירח מככב ב'קול ברמה', המסע של מרדכי בארץ הקודש, ומה הקשר בין נטע ברזילי לאיש הברנז'ה החרדי

חשיפת בקליינע: איש עסקים חרדי ידוע מארה"ב, שידיו רב לו בניכר בענייני אינטרנט למגזר החרדי, שוקל ברצינות הקמת אתר אינטרנט בישראל. בשבועות אחרונים נפגש הלה עם מספר עיתונאים בישראל ומובילי דעת קהל בניסיון לצרפם לאתר. נמשיך לעקוב.

בקליינע היה השבוע מרותק אל המסך ועקב בדריכות יחד עם כל עם ישראל אחר המצ'ינג של מוסדות 'עטרת שלמה' שעליו ניצחו הצמד ירח טוקר ושימען ברייטקופף, שהצליחו יחד עם כל המסייעים למחוק את החובות של המוסדות ולשלוח את האברכים לבנקים. ירח, עשה על זה השבוע שעות נוספות בסטורי ובאולפני הרדיו.

ר' יענקי קניבסקי, הנכד המפורסם, היכה השבוע גם הוא שנית, והעלה סטורי נדיר למען הצלת עולם התורה. בציר רשב"ם, מסתבר, עקבו בדריכות אחר מסע ההתרמה.

אולפני רדיו קול ברמה, משם שודרה ההתרמה ל'עטרת שלמה', קושטו במודעות של עולם התורה, כאשר ירח טוקר הבולדוזר מנצח על מלאכת ההתרמה שהצליחה לתת את אותותיה עם תחילת משדר ההתרמה. בקליינע שעקב אחר התנודות הבחין כי תוך דקות ספורות החלו המספרים לזנק דרמטית. המספר, אגב, הגיע אתמול – ערב שבת – ל-50 מיליון שקל. בקליינע שוקל להצטרף לשורות אברכי סורוצקין. וזה ירח ב'קול ברמה':

איש עסקים ידוע במודיעין עילית רכש בימים האחרונים דירת פנטהאוז בגודל של 220 מטרים רבועים, באחד הפרויקטיים היוקרתיים בעיר. המחיר? "לא מציאה גדולה".

העיתונאי אבישי בן חיים, הפתיע השבוע: "גילוי נאות: הרב רפי פרץ הוא בן דוד אהוב שלי (אמא שלו ואבא שלי אחים) ומורה חשוב בקורס שייסדו סבא רפאל וסבתא גרציה ושבו לומדים אהבת ישראל בלא תנאי".

שמואל בן צבי, הכתב הפוליטי של עיתון יום ליום, עקב בדריכות במשך 12 שעות בכפר המכבייה אחר תוצאות הפריימריז בתנועת הליכוד – ולמעשה היה מקור מידע לכל העיתונאים ודוברי הח"כים למיניהם. שאפו.

לראשונה מאז הקמת 'יתד נאמן': הופיע ביום שישי האחרון פרסום במוסף התורני של יתד נאמן – 'מוסף שבת קודש'. מדובר בפרסומת של פאות 'גלית איטליה', שלא מצאה את מקומה – אלא במוסף התורני. בעבר נמנעו לפרסם מודעות כדי להתיר לקרוא במוסף זה בשבת, אבל כעת – המודעה כאמור פורסמה, מאחר וכידוע קוראות מוסף שבת קודש נוהגות לעלעל במוסף שבת קודש בין הסדרים בכולל, עם חבישת הפאה. סתם, כמובן שמדובר בתקלה – היסטורית אמנם, אבל תקלה.

ישי לפידות הפתיע השבוע בטור תוכחה ב'חדשות בקהילה' המתחדש (חמסה ש"ח בלבד)

המפץ החרדי במוסיקה היהודית? ובכן, לאחר בסופ"ש האחרון ישבו המפיק החסידי שולם וגשל ומרדכי בן דוד, עם יואלי דיקמן ואמרגנו הצמוד עויזר דרוק לפגישת פיוס ושלום במסעדת הדגים התל אביבית ״דקא״ (למודאגים: כשרות מהדרין).  השלום המפתיע בין שני המארגנים, דרוק ווגשל, הגיע מתוך רצון של הצדדים לשתף פעולה באירועים עתידיים העומדים על הפרק (חכו חכו יש סקופים) ולהניח את משקעי העבר מאחור. והנה התמונות ממפגש הפיוס:

בתפקיד ״הבורר״, אגב, ישב היועץ האסטרטגי ואיש השלום אבי בלומנטל שבעצמו התפייס בעבר עם וגשל בתיווכו של איש שלום אחר, ישי לפידות.

וכאן בן דוד נצפה באותו מקום בדיוק עם הרב עמי פייקובסקי, שכיהן בעבר כרבה של בית"ר ירושלים

והנה פוסטר השלום:

אגב בן דוד ווגשל, בסופ"ש התארח גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד במלון "ציפורי" בטבריה, בבעלות אלי ציפורי, ונתן הופעה בליל שישי לאורחי המלון. ביום חמישי עלה ציפורי לראיון על השבת בתכניתו של מנחם טוקר. כאשר שאל טוקר את ציפורי איך באמת הגיע הרעיון להביא את בן דוד למלון לסופ"ש, סיפר ציפורי: "וגשל פנה אלי, ויצא, כנראה שהיה צריך לצאת – ויצא".

מחזקים את ליפא: הזמר המתחזק ליפא שמעלצר זכה השבוע לחיבוק חם מהזמר החסידי האותנטי, אייזיק האניג:

הזמר החסידי מיילך קאהן, היה פה השבוע בביקור בזק. מיילך הוזמן להשתתף בכמה חתונות, ביניהן אחת בבנייני האומה וחזר היישר לניו יורק

 

ובאמצע החתונה היה מי שעצר אותו לעשות סלפי:

 

שולי רנד נצפה השבוע בבאולינג עם הנכדים


יוסי גרין, החל כבר להיערך לפורים:

דודו פישר המתחזק סיים מעריב באיצקוביץ עם ציצית בחוץ, וניגש מיד לרכב שחנה בחוץ באדום לבן.

 

זוכת האירווזיון הטמא נטע ברזילי העלתה את מאיר וינר בסטורי שלה. באסה? סבבה.

ממריאים

העיתונאי רפי פרלשטיין דילג לטיול בברלין וסלובקיה:

עזרא למרפא: הרב אלימלך פירר נצפה בלימוד במרפסת המיתולוגית של מלון מטרופול בארוזה שבשוויץ בהנהלת משפחת לוין

הפרשן הותיק יעקב ריבלין, עשה את כל הדרך לאתר החרמון בכדי לגלוש באתר הסקי.

כל חברי מערכת רדיו קול ברמה התייצבו ביום ראשון בכפר חב"ד כדי להשתתף בשמחת הבר מצווה לבנו של נועם זיגמן, באירוע השתתף גם מנכ"ל התחנה אריאל דרעי, וכמובן שר השמחה עמי מימון.


אבידה שנייה בתוך פחות משבוע במחלקת החדשות של 'קול ברמה': אחרי אביו של אלי שפירא שנפטר בשבוע שעבר, השבוע נפטרה אמו של קריין החדשות זאב שלום.

בין הציר באלעד לניהול בית הגר"ד לנדו, נצפה החתן אלי גולדמן קונה פראק לרגל חתונתו ההולכת וקרבה.

בציון הרבי מליובאוויטש בניו יורק נצפה השבוע עורך החדשות בעיתון 'משפחה' אליעזר שולמן לרגל הנחת תפילין הראשונה לבנו. יחד הם נסעו עם 70 נערי בר מצווה אשר יצאו למסע בר מצווה מיוחד מטעם ארגון 'הפנסאים', צבאות ה' חב"ד.

למסע הצטרף גם המוזיקאי והיוצר אשר זכה לאחרונה בפרס שר החינוך לתרבות יהודית, נאור כרמי, אשר הגיע אף הוא יחד עם בנו למסע מיוחד זה.

את התמונות צילם הצלם החב"די הנודד חיים טויטו שאף הוא הגיע היישר מישראל עם המשלחת שהצטרפה לארגון הפנסאים.

 

יו"ר ש"ס אריה דרעי הוציא השבוע התחייבות במהלך קמפיין התרמה ל'מאור התורה' שרבי שלום בער סורוצקין יוציא התחייבות לתרום 100,000$, ואם הוא יצליח – אריה דרעי גם יתרום 100.000$. צפו:

המשפיע רבי אלימלך בידרמן נצפה השבוע בציון הרשב"י במירון. הגעתו עוררה סקרנות רבה עקב כך שבעולם היהודי והחסידי שמעו רבים על כך שחמיו האדמו"ר מזוטשקא נפטר וכולם התפלאו איך הרב הגיע כל כך מהר לציון הרשב"י לאחר פטירת חמיו האדמו"ר. בכל מקרה, רבים מהמתפללים ניגשו לבקש ברכות

למרות שהודח מיהדות התורה, הח"כ הססגוני מנחם אליעזר מוזס שומר על ארשת פנים ייחודית. השבוע הוא הגיע להר מירון, אחד המקומות האהובים על הח"כ. דוד קשת היה שם לתעד

ונעבור לדרום:

כתב רדיו דרום, החב"דניק אודי דוד בן דוד, נצפה השבוע עם ביבי:

אפרופו ביבי, לאחר שראש הממשלה היה אמור לפקוד מחר, ראשון, קוקטייל מיוחד של עיתון 'בשבע' לרגל 'כנס ירושלים', הוא ביטל ברגע האחרון את הגעתו. לאורחים נשלח המסרון הבא: "שלום, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל בשעה האחרונה את הגעתו לקוקטייל שאמור היה להתקיים ביום ראשון בערב במלון קראון פלאזה לפתיחת כנס ירושלים. הקוקטייל בוטל! סליחה ושבת שלום".

ערב שבת במגדל העמק: אדיר לחיאני, בנו של איש יחסי הציבור יוסי לחיאני, הגיע לגיל 3 ולכבוד המאורע פתחו במשפחה בסבב גזירת שיער אצל גדולי הרבנים שליט"א.

בתמונה – ראש מוסדות 'מגדל אור' ורב העיר מגדל העמק הגאון הגדול הרב יצחק דוד גרוסמן שליט"א, גוזר שיער לצדיק הקטן

יבורך העסק הזה: משפחת ברזילי השיקו את מבנה המשרדים החדש והמפואר שלהם 'ג.מ ברזילי' הממוקם באזור התעשייה הצפוני של העיר אשקלון. הגאון הגדול הרב יצחק ברדא שליט"א קבע את המזוזה, ראש העיר תומר גלאם כיבד בנוכחותו.

מזל טוב לסופר 'הדרך' העיתונאי שמעון ליברטי לרגל הולדת בתו.

ברכת מזל טוב לאיש הפרסום איציק גרין מנכ"ל משרד הפרסום "בורדו" לרגל הולדת הבת.

ולסיום: בני גרנות ערך הבת קידושא רבה לרגל הנס הגדול בחזרתו לשורות החיים והבריאים.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *