חורף חם: 5 מתכוני מרקים ששווה לנסות אצלכם בבית

החורף כבר כאן ומערכת גשמים משמעותית נוספת בדרך אלינו. זה בדיוק הזמן לפתוח ארוחות מבושלות בצלחת מרק מחממת – וכמובן, לגוון • קבלו מאיתנו 5 מתכוני מרקים ששווה לנסות בבית

מדי חורף אנו מחפשים במה להתחמם, ואז מבינים שאין כמו לחמם את הגוף בצלחת מרק עשירה. ואז, שבועיים מתחילת החורף זה מתחיל להיות משעמם. בסוף בסוף, גם אם המרק טעים מאוד, יש גבול למספר הפעמים שאפשר לאכול שוב ושוב את אותו המרק.

במיוחד עבורכם ריכזנו חמישה מתכוני מרקים ששווה לכם לנסות אצלכם במטבח.

מוכנים?

חמישה מתכונים למרק חורפי

1. מרק כתום עם פיסטוק מקורמל

המתכון הזה יניב לכם 6 מנות גדושות. תוכלו להכפיל את הכמויות בהתאם לצורך. הכנת המרק הכתום תארך לכם שעה בלבד, ומדובר כמובן במנת פרווה שיכולה לשמש כמנת פתיחה מעולה גם לארוחות חלביות וגם לארוחות בשריות.

למתכון המלא

מרק כתום
מרק כתום עם פיסטוק מקורמל (צילום: מגזין 'טועמיה')

2. מרק ערמונים קטיפתי

המתכון של שף שמריהו בלוי יניב לכם 6 מנות גדושות. תוכלו להכפיל את הכמויות בהתאם לצורך. הכנת מרק ערמונים קטיפתי תארך לכם מעט יותר משעה, ומדובר כמובן במנת פרווה שיכולה לשמש כמנת פתיחה מעולה גם לארוחות חלביות וגם לארוחות בשריות.

למתכון המלא

מרק ערמונים קטיפתי
מרק ערמונים קטיפתי (צילום: מגזין 'טועמיה')

3. מרק אפונה במרקם של שף

הולכים על מרק אפונה? אל תוותרו על מרקם של שף. קבלו את המתכון של שף שמריהו בלוי למרק קרם אפונה

למתכון המלא

מרק קרם אפונה
מרק קרם אפונה (צילום: מגזין 'טועמיה')

4. מרק שמנת פטריות של השף משה לוריא

את המרק החלבי שבמתכון שלפניכם תכינו בקלות ובמהירות. זמן ההכנה של מרק שמנת פטריות הוא חצי שעה בלבד ויש לו טעם של עוד. אז אם אתם יותר מארבעה סועדים, יותר ממומלץ להכפיל את הכמויות בהתאם לצורך (המתכון ל-4 סועדים).

למתכון המלא

מרק שמנת פטריות
מרק שמנת פטריות (צילום: מגזין 'טועמיה')

5. מרק כפרי עם קטניות וירקות

אין כמו מרק לוהט ומלא בתוכן בימי החורף הקרים. דוד אלחדף, שף רשת BBB מציע מתכון להכנת מרק כפרי עם ירקות וקטניות, קל להכנה בבית, לא דורש מאמץ, וטעים במיוחד!

המרק הכפרי סמיך, גדוש בירקות, קטניות, בורגול וקינואה, ומהווה ארוחה שלמה המוגשת בצלחת אחת, שאינה משמינה, אך יחד עם זאת מחממת ומנחמת בימי החורף הקרים.

למתכון המלא

מרק כפרי
מרק כפרי (צילום: יח"צ BBB)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *