מה מיוחד בסורק שנותן מענה מוצלח לאנשים יצירתיים?

אפסון השיקה סורק בפורמט רחב שאמנם דורש כיס עמוק אבל מציע שורה ארוכה של יתרונות לצלמים, גרפיקאים וארכיונרים

הסורק החדש שהוציאה אפסון (Epson Expression 13000XL) מתאים במיוחד לסריקות מקצועיות של ארכיוני תמונות ואוספי אמנות גרפית, ועונה על צרכיהם של צלמים מקצועיים, גרפיקאים, ארכיונאים ומגוון אנשי מקצוע.

אנשי מקצוע בתעשיות רבות, דוגמת צלמים מקצועיים, גרפיקאים, ארכיונאים ועוד, מסתמכים ביום־יום על סריקה באיכות מקצועית. עם סריקה בפורמט גדול וברזולוציה גבוהה, מצליח הסורק החדש של אפסון לסרוק מסמכי מקור באיכות גבוהה במיוחד, תוך שימוש בטכנולוגייות Epson Micro Step Drive ו־3.8 Dmax שמספקות תמונות נקיות וחדות, ובטכנולוגיות Epson MatrixCCD ו־ReadyScan LED שמאפשרות עומק צבע של 48 סיביות כדי לספק צבעים בתאימות מושלמת למקור.

הדגם החדש מצויד גם בתוכנת סריקה ועיבוד תמונה עוצמתית של LaserSoft Imaging SilverFast Ai ויכולות סריקת אצווה כדי לסייע בשיפור הפרודוקטיביות. הסורק כולל גם מנהל התקנים של TWAIN לשילוב חלק עם כמעט כל תוכנת הדמיה.

יניב אמינוף, מנהל המכירות של החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה ב־Epson ישראל אומר: "Expression 13000XL הוא הדגם החדש ביותר בתחום סורקי התמונות עטור הפרסים של Epson והוא מספק כלי ייחודי, רב תכליתי ובעל ביצועים גבוהים לצלמים מקצועיים, גרפיקאים, ארכיונאים, אנשי מקצוע יצירתיים ועוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *