קבוצה ערבית שילמה ב"שחור" ושחקניה תבעו את הביטוח הלאומי במיליונים

חקירה סמויה של אגף החקירות בביטוח לאומי העלתה חשד כי קבוצת הפועל קלנסווה בכדורגל, דיווחה כי היא בהליכי פשיטת רגל והגישה בשם שחקניה תביעת חוב לביטוח הלאומי

לאחר מספר חודשים בהן אסף אגף החקירות של הביטוח הלאומי מידע על חשד להונאה לקבלת דבר במרמה מצד 36 שחקני כדורגל ששיחקו בקבוצת הפועל קלנסווה, וניסו להונות את הביטוח הלאומי במיליוני שקלים, הועבר המידע ליחידת ההונאה במחוז מרכז של משטרת ישראל והחקירה הפכה להיות משותפת.

על פי החשד, קבוצת הכדורגל שמנוהלת על־ידי עמותת 'אלאהלי כדורגל קלנסווה', דיווחה שהיא נמצאת בהליכי פשיטת רגל והגישה באמצעות לביטוח הלאומי תביעות חוב של שחקנים ועובדים בסכום מצטבר של כחמישה מיליון שקל. על פי החשד, העובדים והשחקנים קיבלו את שכרם ב"שחור" וללא כל דיווח על העסקתם לביטוח הלאומי, כל זאת במטרה לקבל כספים במרמה.

כאמור, בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה, במהלכה עלו ממצאים רבים שמצביעים על חשד לביצוע עבירות מרמה, זיוף, שימוש במסמכים מזויפים, קבלת דבר במרמה והגשת תביעות כוזבות לביטוח הלאומי. בשבוע שעבר הפכה החקירה לגלויה ושחקני קבוצת הכדורגל זומנו לחקירה ביחידת ההונאה במחוז מרכז, שם נחקרו על־ידי חוקרי יחידת ההונאה וחוקרי הביטוח הלאומי, החקירה עדיין בעיצומה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *