מלון אחוזת אוהלו שופץ וחודש; זה מה שהוא מציע

מלון אחוזת אוהלו מציע חוויית אירוח בנופי הכינרת המרהיבים לאנשי עסקים, זוגות, משפחות ומטיילים והינו חלק מארץ כינרת – מרכז תיירות הכולל את הירדנית, חניון ירדן כנרת, חנות התמרים הגדולה בישראל, סיורים תיירותיים ועוד

מלון אחוזת אוהלו ההיסטורי השוכן באחת מנקודות התיירות האטרקטיביות והמרהיבות בישראל, בין נופי הכנרת והרי הגולן, עבר שיפוץ והליך התחדשות נרחב בחדרים מפנקים ומשופצים, בלובי, בקבלה וב- 7 אולמות כנסים ששופצו ועוצבו בהתאם לסביבה הכפרית שמאפיינת את המקום.

המלון, ששימש בעבר כאכסניה חינוכית מציע היום אירוח כפרי באווירה פסטורלית ומספק אפשרויות לינה ומרכז כנסים לאנשי עסקים, למטיילים, לזוגות ולמשפחות במחירים אטרקטיביים.

תפריט חדש מוצע לאורחים, כחלק ממהלך השיפוץ וההתחדשות. התפריט החדש, עליו אחראי, שף המלון עומאר חליל , משלב אוכל בדואי מסורתי ומטבח גלילי עשיר, באווירת המקום.

התפריט כולל שפע מנות אוריינטליות ומעניינות המתבססות גם על הגידולים החקלאים באזור.

האדריכל ומעצב הפנים שעיצב את המלון- גיא וולפמן מספר: "הפרויקט שאב השראה מהכנרת ומהנופים הסובבים את מלון "אחוזת אוהלו". האתגר היה ליצור עיצוב אקלקטי, מודרני עם נגיעה כפרית. מהתחושה של הטבע, העוטפת את המלון באה לידי ביטוי גם בפרטים כגון טקסטורת הטפטים ועיצוב הרהיטים. העיצוב החדש של אולמות הכנסים והאירועים , מתכתב עם עיצוב המלון והחוץ והופך לחלק ממנו".

המלון הינו חלק מהיצע תיירותי אזורי של מרכז התיירות: ארץ כנרת הכולל אטרקציות, מסעדות, סיורים, חניונים על שפת הירדן וחנות תמרים הגדולה בישראל: "תנובת כינרת".

אורחי מלון "אחוזת אוהלו" יכולים ליהנות בעלויות של 40 ₪ למבוגר ו-35 ₪ לילד (מעל גיל 3) מאטרקציות מקומיות כמו טיול עששיות מיוחד ומסתורי בו המשתתפים מפעילים את החושים ומסיימים בתצפית מדהימה על הכנרת, סיור במטע התמרים של קיבוץ כנרת, טיול שקיעה מודרך במורד הירדן, טיול מודרך בג'ונגל של הכנרת, שבת ישראלית, טיולי מורשת בבית נעמי שמרף בתחנת הרכבת ההיסטורית בצמח ועוד ועוד..

ארץ כנרת הינה מרכז תיירות, סיורים ופעילויות תוכן באחד המקומות היפים בארץ – עמק הירדן.

אתרי התיירות כוללים את מלון אחוזת אוהלו המשקיף על הכנרת ובו מרכז כנסים משודרג, חניון ירדן כנרת שהינו מתחם קמפינג וקרוואנים, הממוקם על שפת הכינרת, חנות תנובת כינרת ועוד.

להזמנת חדרים באתר בוקינג ליחצו כאן.

מלונות נוספים תוכלו למצוא באתר "קליק אנד פליי" המציע השוואה חכמה בין מיליוני מקומות אירוח. הקליקו להשוואת מלונות.

חדר דלוקס במלון אחוזת אוהלו
חדר דלוקס במלון אחוזת אוהלו (צילום: איה בן נזרי)
חדר שינה במלון אחוזת אוהלו
חדר שינה במלון אחוזת אוהלו (צילום: איה בן נזרי)
סיור עששיות במלון אחוזת אוהלו
סיור עששיות במלון אחוזת אוהלו (צילום: איה בן נזרי)
עיצוב המרפסת במלון אחוזת אוהלו
עיצוב המרפסת במלון אחוזת אוהלו (צילום: איה בן נזרי)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *